Kishmis er rigtig ked af det! Hun bor nemlig på et dyreinternat, men er så ked af at være der, at hun tisser på gulvet og klør sig selv til blods.
Kishmis er en sød hunkat på et år. Hun blev fundet løbende herreløs omkring, og derfor blev hun afleveret på Dyreværnets internat. Men her er hun så ked af at være, at det haster meget med at finde hende en god familie, hvor hun kan falde til ro og blive tryg.
Så har du tid til en sød og kælen lille kat og en stor have uden for mange farer – eller kender du nogen, der har – så kig på billederne og bliv blød om hjertet. Vi håber sådan, at nogle kan hjælpe den lille kat, for hun kan ikke sidde på internatet ret meget længere.
Se mere på www.dyrevaernet.dk , ring på 44 94 66 95 eller besøg Dyreværnet på Islevdalvej 85, 2610 Rødovre.
Jeg fik den også i min indboks og har sendt den videre med bekeden om, at jeg stiller min hjælp gratis til rådighed, hvis katten får en ejer.
Jeg må indrømme, at jeg både blev rystet og en smule vred over, at internatet lader sådan en kat sidde. Stereotyp adfærd og selvskadende adfærd er MEGET alvorligt - og kan ikke altid helbredes når det først er opstået.
Måske burde Kishmis aflives?
Men jeg vil gerne tilbyde at hjælpe hvis en vil tage katten. Man skal dog være indstillet på, at dette meget vel kan ende med en aflivning alligevel…