Jeg ville rigtig gerne have fat i 2-3 af sådan nogle her.
Nogle der kender dem og ved om lyset er fornuftigt i dem.
Kan det virkelig passe man SKAL møde op i butikken for at købe hos dem hvis ja er der nogle der kan hente 3 stk til mig og have med på f.eks udstillingen i rødovre?
det er 2-2½ time + 150 kr tur/retur da vi ikke har bil Ved du om der er mulighed for at få dem til at sende tingene for den lampe der var lige det jeg savnede og har ikke kunne finde sådan en andre steder til anstændige priser.
Jamen han havde alligevel et ærinde nede i den ende af byen, så han kunne meget vel have fundet på at gå derind alligevel Anyhow, nu ligger der 3. stk her - skal de sendes, Vivian, eller vil du vente til Nr. Åby?
VH
Susanne
Ej hvor dejligt hvad ville de koste i porto for så ser jeg lige om jeg vil vente eller have sendt og send lige konto nr så overføre jeg pengene med det samme. Tusinde tusinde tak ej hvor er det sødt af dig
Det var så lidt - nu skulle Claus jo lige forbi alligevel idag Jeg prøver lige at kigge på det med porto imorgen, så ordner vi det med pengene til den tid.
VH
Susanne
De vejer ikke sååååå meget endda, jeg tror umiddelbart vi kan blive under 2 kg., men lad mig lige se imorgen, når vi har fået dem puttet i en eller anden lille kasse, så siger jeg lige til igen.
VH
Susanne
Så, nu er det også lykkedes at finde en papæske, som de (stort set) passer perfekt i. Og vi ligger lige under 500 gram, så nu skal du bare lige beslutte om de skal gå som brev eller pakke Og lige for en sikkerheds skyld sende din adresse
VH
Susanne
De kan VARMT anbefalet. Første lagde jeg halvflade batterier i og tænkte ej lyser de ikke bedre…prøvede nogle nye og nu kom der lys og de er genialt gode. Kan nu gå igennem stue og køkken uden at tænde et eneste lys samme med forgangen. Så er det kun baggang man lige skal gå nogle skridt før man når toilet hvor lys skal tændes Er simpelthen så glad for de her lamper og er sikker på dyrene også er lykkelige for at bunden nu er MØRK om natten på nær når lyset lige aktiveres.