Nogle der skal fra århus til give/billund med bil næste stykke tid

Det er er total vildskud men skal da forsøges.

Jeg har fundet en opvaske maskine(ikea) og et brugt sofa sæt (lidt uden for århus) med 1+1+3. Er der nogle der tilfældigvis skal hen i retning af mig(mellem Give og Billund) og kan have det med selvfølgelig imod noget betaling for besværet?

Hvis der er så send mig lige en pm så jeg kan se om det kan lade sig gøre eller bliver for besværligt eller dyrt. Gls vil nemlig ikke transportere så store ting :frowning: Er der andre fragtmænd i kan anbefale der vil transportere så “store” ting :?

3 x 34 laver ikke andet end at køre med den slags. Det vil nok være svært at finde en KG bruger, der ikke alene skal køre turen, men også tilfældigvis har en privatbil, der er stor nok til at rumme så meget :slight_smile:

ikea har gratis trailer udlejning så var i den bane jeg tænkte :slight_smile: Tusinde tak for navnet på et firma der vil bringe den slags spændt på at se priserne for gls er overraskende billigt forudsat tingene ikke er for store til de vil tage dem med :slight_smile:

Æv de bliver for dyre med 60+ 11,13 per km + det løse :frowning: Vildt så stor forskel der er på prisen på gls og 3x34 :open_mouth: gls tager 135 for en pakke på max Omkreds + længste side
= maks. 300 cm. (men det rækker heller ikke ret langt)

Det er vel hos en privat kan jeg tænke? Har du spurgt om de evt kan bringe det for god betaling? De fleste af mine møbler har jeg købt gennem DBA, og hver eneste gang har jeg været heldig at få dem til at bringe det for mig, for en rimelig pris. Men måske har jeg bare været ekstra heldig…
Håber du finder en løsning:kryds:

har spurgt men han gider ikke tage til billund/give med det legoland er da ellers så hyggeligt :frowning: Selve sofa sæt koster kun 200 kr og er i antik(look?) som jeg er vild med så kunne jo godt smide et par hundrede i forsendelse hvis det var for har fødselsdags gave pengene liggende jeg skulle finde noget godt for:(