Nogle der vil dele fra Brejning idag ;)

Vi venter jo alle spændt på at høre, hvordan det er gået jer alle sammen idag :wink:

Jeg vil gerne :slight_smile:

For Snus fik sit 3. CACIB i dag og blev dermed International Champion.
Vi er meget stolte af det lille hjemmelavede Snusebarn :wehuu:

I der sagde at Hanne Sofie Sneum er sød og god til at fortælle, I har helt ret!
Hun er da en dejlig dame :slight_smile: Hun roste Snus meget og udnævnte hende til at have dagens frækkeste øjne.
Der er hele 7 hjerter på bedømmelsen :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Pia - Dejligt at I også havde en god oplevelse ved Hanne, hun er nemlig bare super flink ved bedømmelserne :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;629128]Jeg vil gerne :slight_smile:

For Snus fik sit 3. CACIB i dag og blev dermed International Champion.

Et stort tillykke med hendes nye titel :ok:
Vi er meget stolte af det lille hjemmelavede Snusebarn :wehuu:

I der sagde at Hanne Sofie Sneum er sød og god til at fortælle, I har helt ret!
Hun er da en dejlig dame :slight_smile: Hun roste Snus meget og udnævnte hende til at have dagens frækkeste øjne.
Der er hele 7 hjerter på bedømmelsen :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Wow hun må have været forelsket i de øjne :cool2:

Fra den anden Brejningtråd :smiley:

[QUOTE=MetteSlot;629279]Jeg vil da også gerne fortælle hvordan der er gået i dag, det er nemlig gået over alle forventninger :wehu:

Brixx var oppe hos Jørgen denne gang, fik en masse rosende ord med på vejen, han fik sit første CAGIP, men nom’et igen til en flot (kattegale) maine coon :hjerte: Tillykke med ham igen :wink:
Senere fik han lov til at være med i en af ekstra klasserne og sørme om han ikke vandt:
MEST TRENDY SOLBRILLE :ferie: :hjerte:

Så havde jeg jo som altid også Leone med, hun var en tur forbi Hanne Sofie der ikke har ændret mening om hende siden sidst lige udover at hun syntes at hende farve bliver bedre og bedre (nårh ja, hun vil da foresten også gerne have samme hårfarve som leone :tihi:) så hun fik hendes HP, og kom senere tilbage til nominering mod en sød bimse, og så blev hun da også lige nomineret :wehu:
På scenen blev hun BIS hunkastrat[SIZE=3][COLOR=black] :wehu::wehu: :hjerte:[/COLOR][/SIZE]
[SIZE=3][COLOR=black]hun var også nomineret til Klub kat og helt fantastisk så blev hun da også lige [SIZE=5]BIS Klub kat :what::pompom::pompom::pompom::hjerte:[/SIZE][/COLOR][/SIZE]

OG somom det ikke var nok, var der også gået over 2 år og 1 dag siden Inge første gang bar hende til BIS, det vil sige at Inge i dag ikke kun bar hende til BIS, men hun sluttede også selv det hun havde startet.
For Leone blev nemlig også [SIZE=5][COLOR=darkorchid]DSM[SIZE=3][COLOR=black] i dag :drukken: :wehu::wehu::wehu: [/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE]

[SIZE=5][COLOR=darkorchid][SIZE=3][COLOR=black]Så et ekstra STORT tak til Inge som igen præsenterede hende super flot og selvfølgelig også STORT tak til de andre stewarder OG EVA :tihi: der har hjulpet os i de sidste par år med at nå den her titel :klappe:[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE]

Og til sidst STORT TILLYKKE [SIZE=3][COLOR=black]til alle jer andre med de flotte resultater :thumbup:[/COLOR][/SIZE]

Og så må jeg da forresten også lige takke Tine og Pernille for at fragte missernes sundhedspapir til Brejning når jeg nu render og smider dem ned i maine coon klubbens burgardinskasser :ups::ups: (Yes jeg glemte dem nemlig i Haderslev :ups:)

(Det blev da et af de indlæg med riiiiiigtig mange smilier, håber i bære over med mig :wink: )[/QUOTE]

Vi havde også en super dejlig dag i Brejning - først og fremmest vil jeg gerne takke Katteklubben for endnu en gang at arrangerer en super hyggelig udstilling med mad til UG+ :D:D

Vi havde 3 katte med - alle som skulle op til Jørgen Billing.

Den første var Cliffhanger, som er i klasse 3. Han stod alene og fik sit CACS og skulle komme tilbage til BIV-Voksen.
Og sørme om mors dreng ikke tog det hjem - mod nogle flotte drenge :smiley:

Så var det vores nye norske pige - hun stod alene og fik EX1 og en fantastisk bedømmelse af Jørgen. Han var vild med hendes tekniske detaljer i hendes hoved. Der var en stor dreng til BIV som var rigtig fin - så nerverne stod lidt uden på tøjet - men hun nuppede BIV og stor var glæden. Det er første gang at hun er afsted - og hun klarede det bare så flot den lille norske pige :hjerte:

Så var det Pompaya´s tur og hun fik en super bedømmelse og sit certifikat. men det blev ikke til mere den dag… Der var sket en misforståelse i papirerne - så damen stod forkert… men sådan kan det gå - vi var stolte af at vise Pompaya frem og hun tog det helt fantastisk :hjerte::hjerte:

Til nom tabte vores norske pige til en flot rød m. hvid MCO - som også senere blev BIS :smiley:

Cliffhanger var til nom mod 2 hardcore Norske Drenge - som var superflotte… og jeg må indrømme - at jeg var tæt på at smutte ned igen… Men det var godt at vi ikke gjorde det - for Cliffhanger blev Nomineret og senere blev han
BEST IN SHOW :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

så alt i alt - en rigtig dejlig dag med masser af søde og dejlige mennesker - hygge og smukke katte :slight_smile:

Tak til alle og stort Tillykke til Jer alle med de flotte resultater :juhu::ok::juhu:

Skøøøønt at I har haft en dejlig dag, og STORT til lykke til jer alle sammen med de super flotte resultater :juhu:

Stort tillykke med Leone. Det er også lang tid siden hun var på scenen sidst.

Det er ikke lige det smarteste at glemme sundhedspapirerne i en kasse

Ej Mette kan sgi da godt forstå du er super stolt og ikke kan få armene ned igen - Sikke da en super dag for dig og Leone :juhu:
Et kæmpe stort med alle titlerne :flag:

Stort tillykke med alle jeres flotte resultater .:juhu::juhu::juhu:
Ja vi var jo kun afsted med to denne gang så hold op hvor havde vi tid til at snakke :slight_smile:

Vi havde Mr. Big med , men han er i en rigtig fertil fase i øjeblikket, så da vi var på vej op til dommn blev han noget utryg , så vi valgt at vi ville abs ham . Men Hanne sofie ment vi skulle give ham en chance. Og hun var rigtig sød ved ham . Han var oppe mod en blå dreng men han fik sit cert. Men vi blev enig med Hanne sofie at han var færdig for i dag også når hun meget gerne ville havde set ham til nom .

Så havde vi vores bulle basse med Gary Cooper vores dejlig kastrat , han fik sit cert og han to sørme også nom . Og Jørgen var rigtig vild med ham og skam roste mine forældres show vask . Den bedste pels og show vask han havde set hele dagen. :slight_smile:

[QUOTE=Coogans;629333]Vi havde også en super dejlig dag i Brejning - først og fremmest vil jeg gerne takke Katteklubben for endnu en gang at arrangerer en super hyggelig udstilling med mad til UG+ :D:D

Vi havde 3 katte med - alle som skulle op til Jørgen Billing.

Den første var Cliffhanger, som er i klasse 3. Han stod alene og fik sit CACS og skulle komme tilbage til BIV-Voksen.
Og sørme om mors dreng ikke tog det hjem - mod nogle flotte drenge :smiley:

Så var det vores nye norske pige - hun stod alene og fik EX1 og en fantastisk bedømmelse af Jørgen. Han var vild med hendes tekniske detaljer i hendes hoved. Der var en stor dreng til BIV som var rigtig fin - så nerverne stod lidt uden på tøjet - men hun nuppede BIV og stor var glæden. Det er første gang at hun er afsted - og hun klarede det bare så flot den lille norske pige :hjerte:

Så var det Pompaya´s tur og hun fik en super bedømmelse og sit certifikat. men det blev ikke til mere den dag… Der var sket en misforståelse i papirerne - så damen stod forkert… men sådan kan det gå - vi var stolte af at vise Pompaya frem og hun tog det helt fantastisk :hjerte::hjerte:

Til nom tabte vores norske pige til en flot rød m. hvid MCO - som også senere blev BIS :smiley:

Cliffhanger var til nom mod 2 hardcore Norske Drenge - som var superflotte… og jeg må indrømme - at jeg var tæt på at smutte ned igen… Men det var godt at vi ikke gjorde det - for Cliffhanger blev Nomineret og senere blev han
BEST IN SHOW :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

så alt i alt - en rigtig dejlig dag med masser af søde og dejlige mennesker - hygge og smukke katte :slight_smile:

Tak til alle og stort Tillykke til Jer alle med de flotte resultater :juhu::ok::juhu:[/QUOTE]
Også et kæmpe tillykke med Clifhangers super flotte resultat :juhu: :flag:

[QUOTE=Noël;629401]Stort tillykke med alle jeres flotte resultater .:juhu::juhu::juhu:
Ja vi var jo kun afsted med to denne gang så hold op hvor havde vi tid til at snakke :slight_smile:

Vi havde Mr. Big med , men han er i en rigtig fertil fase i øjeblikket, så da vi var på vej op til dommn blev han noget utryg , så vi valgt at vi ville abs ham . Men Hanne sofie ment vi skulle give ham en chance. Og hun var rigtig sød ved ham . Han var oppe mod en blå dreng men han fik sit cert. Men vi blev enig med Hanne sofie at han var færdig for i dag også når hun meget gerne ville havde set ham til nom .

Så havde vi vores bulle basse med Gary Cooper vores dejlig kastrat , han fik sit cert og han to sørme også nom . Og Jørgen var rigtig vild med ham og skam roste mine forældres show vask . Den bedste pels og show vask han havde set hele dagen. :slight_smile: [/QUOTE]
Tillykke med drengenes certer :juhu:

Stort tillykke til alle med de flotte resultater :slight_smile:

Tillykke til alle med resultaterne og en god dag. :slight_smile:
:flag::juhu::flag::juhu::flag:

Tillykke med de fine resultater til alle