Nogle flotte billeder af en puma

Det er måske fjollet men se lige de her billeder og sig nåååhr. -love -engel
http://www.ejphoto.com/cougar_page.htm

hvor er de skønne… jeg elsker altså den slags billeder… det er natur idyl når det er bedst

Lækre misser og flotte billeder -thumbs

Og så kiggede jeg videre, prøv lige og se nogle flotte billede, man bliver helt mundlam -storrespekt
http://www.ejphoto.com/photos_of_the_month_page.htm

snak om at have blik for det - de billeder er ufatteligt smukke

Efter jeg i går fandt et billede med en sibirsk tiger som sad præcist på samme måde som Ninjo gjorde på eet af de billeder jeg for nylig har taget af ham, og hvis ansigt bestemt ikke var uden ligheder til ham, er jeg gået helt i selvsving med at kigge vildkatte-billeder. Især for at finde forskellene på de forskellige store katteracer, for at blive mere opmærksom på hvad der er muligt mht type, og hvad naturen har haft held med, og hvilke funktion forskellig typning har.

Her kan man vist tale om at have sig en lækker hobby. (Jeg er så glad for at jeg har fået mig en hobby :slight_smile: )

Smukkere kan det da vist ikke gøres -forelsket -love

Sikke nogle smukke billeder - Hvem der dog bare havde de muligheder. :slight_smile:

Skøne billeder er utrolig smukke dyr -love -love -love -love -love

Det er da ikke spor fjollet!
Sikke nogle dejlige billeder! Pumaer er bare nogle smukke dyr -forelsket

Århhh, hvor er de bare skønne… Jeg er helt vild med puma’en, den er bare et af de smukkest kattedyr der findes…

Og disse biller WHAUUUUUU

Enig -thumbs ja de går lige i hjertet -respekt

Enig -thumbs ja de går lige i hjertet -respekt[/quote]

Enig -thumbs - man sidder bare og siger nejiiiiii nejiiiiiiiiii nejiiiiiiiiiiii helt henført :smiley:

Enig -thumbs ja de går lige i hjertet -respekt[/quote]

Enig -thumbs - man sidder bare og siger nejiiiiii nejiiiiiiiiii nejiiiiiiiiiiii helt henført :D[/quote]

Enig -thumbs -xxrotflmao

Sikke en billedeserie, hvem dr bare kunne lave en magen til af sine egne katte -thumbs