Nogle gange er livet bare SÅ dejligt - at glæde sig over de små ting

Jeg var oppe hos mor og far i søndags… PP var i Hamborg så jeg havde tid til lige at smutte forbi… det var som altid rigtig hyggeligt og jeg tog et par billeder…

Da jeg så dem her til morgen kunne jeg ikke lade være med at glæde mig over HVOR dejligt livet kan være, så jeg ville lige dele…


Se lige det lys !! - er der noget at sige til det er her jeg skal bo når jeg bliver gammel ?


Grillen blev tændt mens vi sad og fik et glas Asti - det var bare hygge hygge hygge


Jeg kunne ikke stå for et par billeder mens grillen varmede op - det liv der er deroppe er bare så bekræftende og tanken om at sætte tænderne i det perfekte hindbær er uimodståeligt for mig


Min mor der står og passer grillen - Se lige hvad vi skulle have - det var bare GUF var det

Sådanne dage er bare verdens bedste

Hvor er det skønne billeder :slight_smile: tak fordi du deler jeg kan bestemt godt forstå at du vil bo der, hvor er det idyllisk…
Tak fordi du husker os på at vi skal være taknemmelig for de små gratis ( eller næsten ) ting i livet.

Nøj, hvor ser det hyggeligt ud :thumbup:

Der ser absolut hyggeligt ud, tak for kigget :thumbup:

Det ser bare rigtig hyggeligt ud, uhm lækkert det på grillen
Hilsen Lisbeth

Sikke nogle dejlige billeder.

Åhh ja det er da livet med alt hvad det indebærer…råhygge, god mad, godt selskab og den dejlige danske natur :slight_smile:

Tak fordi at vi måtte se de dejlige billeder :slight_smile:

tak for de pæne ord :slight_smile:

det er mit barndomshjem i ser her - jeg er så forelsket i det sted… jeg kunne ikke forestille mig andre steder at leve i mit livs guldalder :slight_smile:

jeg har slået rod der… og at komme op til mor og far er noget af det bedste i min verden - det er ikke til at komme uden om :slight_smile:

virkelig usædvanligt smukt og idyllisk - man bliver helt sommerglad bare af at se fotos !

og ummm - elsker hindbær

Dejligt barndomhjem du har :slight_smile:

Jamen det er de små ting i livet , man skal fryde sig over og nyde i fulde drag :thumbup:

åh hvor hyggeligt! :thumbup: Hvem der bare havde mulighed for at grille…

[quote=Battlestar;207444]tak for de pæne ord :slight_smile:

det er mit barndomshjem i ser her - jeg er så forelsket i det sted… jeg kunne ikke forestille mig andre steder at leve i mit livs guldalder :slight_smile:

jeg har slået rod der… og at komme op til mor og far er noget af det bedste i min verden - det er ikke til at komme uden om :)[/quote]

Suk, hvor jeg savner den mulighed. Heldige asen - nyd det!

:tak::tak:

Tak for dejlige billeder - og JA ! - man skal huske at glæde sig over de små ting i livet, der er SÅ meget at glædes over - hvis man åbner sine øjne og sit hjerte.

:inlove:

Jeg kan kun sige, at du har nogle værdier, som ligger meget tæt på mine. Jeg kan selv glæde mig over de samme ting, som du her viser billeder af :wehuu:

Dejlig tråd - det er præcis derfor jeg bor hvor jeg bor :slight_smile:

Tak for kigget, det ser rigtig lækkert ud og jeg kan godt forstå at du gerne vil slå dig ned der en dag :slight_smile:

ej hvor ser der dejligt ud :slight_smile: jeg får helt lyst til himbær :slight_smile:

jeg skal derop i weekenden - jeg har også tænkt mig at gå totalt amok i hindbørbedet for et er lige nu at de bare er SÅ søde og saftige og gode…

:savle::savle::savle:

Måske FRUEN skulle lave de dejligste smoothies med friske hindbær til sine forældre…

:savle:

Måske FRUEN skulle lave de dejligste smoothies med friske hindbær til sine forældre…

:savle:[/QUOTE]

se du har da fat i noget - men de skal da næsten nydes helt friske lige fra planten med lidt fløde på… det er jo sommer :D:D slurp