Nogle gange er livet med katte en dans på lavendler

I hvert fald stinker det af lavendel i hele huset på trods af udluftning i snart 2 timer nu.

Min “dejlige” Sookie-mus fik i dag en god ide :lys-ide:, da hun kom forbi min nipshylde “he he den der ser skæg ud, den skal da ned på gulvet” og således “kom hun til” at vælte en lavendel-olielampe jeg fik af min far for omkring 10 år siden og som stadig ikke var brugt en eneste gang. Så der var blevet opbygget en god lavendelhørm i den.

Gulvet er nu skrubbet og skuret med alle slags rengøringsmidler i huset og endelig ser det nu rent ud…men lavendelhørmen vil ikke forgå :ked:

Kan jeg gøre andet end at lufte ud? Det STINKER!

Hehe, fantastiske katte -love

Nej, når der er gjort rent tror jeg ikke du kan gøre så meget andet end at vente på at det fortager sig af sig selv :slight_smile:

[quote=Eva K;260389]Hehe, fantastiske katte -love mmmmm…jeg ved ikke helt om jeg er enig lige nu :stuck_out_tongue:

Nej, når der er gjort rent tror jeg ikke du kan gøre så meget andet end at vente på at det fortager sig af sig selv :)[/quote]

Jeg tror desværre du har ret :græde: Håber det ikke tager alt for længe endnu :bebe:

Det er da altid noget det er lavendel lugt og ikke en der meget værre :slight_smile:

Det kommer vist an på hvem man er :wink: Jeg bryder mig ikke om lavendellugt og det er altså meget koncentreret.
Men må jo bare vente til det forsvinder - bare lidt trist hun skulle vælte den på en kold dag :fryser:

Du kan hælde noget levertran over - så lugter der i hvert fald ikke af lavendel længere. :høhø:

kan fluggers grundrens ikke tage det… ??

Tror ikke at du kan gøre andet end at lufte ud…og vente :stuck_out_tongue:
…Men du kan da trøste dig med, at du ikke får møl…de hader nemlig (også) lavendel :tihi:

Næ sikke en god ide :lys-ide: Det vil jeg gøre med det samme…eller mmmm…på den anden side tror jeg ikke jeg hellere vil bo i et levertranhus end et lavendelhus - andre mennesker synes nok trods alt lavendel dufter bedre

Det vil jeg lige prøve, for jeg har noget stående - det er da et forsøg værd :slight_smile:

[quote=Itzy Bitzy;260580]Tror ikke at du kan gøre andet end at lufte ud…og vente :stuck_out_tongue:
…Men du kan da trøste dig med, at du ikke får møl…de hader nemlig (også) lavendel :tihi:[/quote]

:tihi::tihi: ja og ifølge en film jeg engang så, så skulle skorpioner heller ikke kunne lide det - gad vide om Sookie har frygtet en invasion af møl eller skorpioner…måske damen har gjort os en tjeneste :?:høhø: Kan godt være jeg skal sige undskyld for at have vrisset lidt af hende :ups:

Men jeg synes godt nok det er utroligt, nu har jeg luftet ud stort set hele dagen og det lugter ikke meget bedre…heldigvis er det ikke trængt ind i soveværelset endnu og jeg håber det bliver ude :kryds: