Nogle katte er ikke for kvikke

lige nu har jeg 4 stk af de der katte der ikke er for kvikke -LOL

jeg er i gang med at ise lejlighedens 3 frysere af… og dvs at jeg nu har 4 store baljer med kogende vand stående i fryseren… og isen smelter lynhurtigt eller brækker af i klumper og falder ned med et brag

foran fryseren sidder der nu 4 katte… der hver især hvæser af fryseren og rejser børster for vildt hver gang der falder en klump ned…

det ser HYLE morsomt ud og de har 20 cm hale i diameter alle 4

er det ikke skønt når de små misser hjælper mor… med at gøre arbejdet sjovere -LOL

Haha! Fantastisk! Jeg kan lige se det for mig -LOL
Det minder mig om da der lå sne på taget, og det faldt ned efterhånden som det blev varmere. Mau kunne slet ikke accepterer det; han skældte ud og farede omkring! :tihi:

De skøre kræ :wehuu:

Dagens grin! -LOL
Jeg skuer det grant! -LOL
Tak!-LOL

Du ku da godt tage et par billeder af de hvæsende katte iført støvekoste-høhø-høhø
Knus Elin

BILLEDER BILLEDER … men ja de nu ik for knøve som man vil sige på godt jysk :slight_smile:

Haha, kan lige se det for mig - 4 røde misser der sprutter og bobler af det stakkels is-LOL

Mine plejer også at hjælpe - men det er så med at lege med vandet :smiley:

Ej hvor sjovt -høhø

hehe åh nej de fire tosser… -men søde det er nu altså :stuck_out_tongue:

kan lige se det for mig hvordan de hvæser af den farlige fryser.

Hvor lyder det sjovt -høhø

…og hold da op, hvor må du være en “købe-stort-ind-hausfrau”, hvis du har TRE frysere :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Min mor har ca 3 gange så meget fryserplads som jeg har.
Hun er alene og jeg har 2 børn …
Og fatter hun, at det måske er temmelig unødvendigt med så meget fryserplads samt at hendes mad rent faktisk kan blive for gammelt, selv om det er i fryseren og at der er penge at spare ved at nedlægge den store ekstrafryser … næh … den er skam uundværlig :suk:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;166157]Hvor lyder det sjovt -høhø

…og hold da op, hvor må du være en “købe-stort-ind-hausfrau”, hvis du har TRE frysere :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:[/QUOTE]

jamen det er jeg også lidt… for jeg har ikke tid til at lave mad ret tit - så i stedet laver jeg rigtig meget af gangen… billigere, og bedre for tids-økonomien

[QUOTE=Vivi_Fletcher;166164]Min mor har ca 3 gange så meget fryserplads som jeg har.
Hun er alene og jeg har 2 børn …
Og fatter hun, at det måske er temmelig unødvendigt med så meget fryserplads samt at hendes mad rent faktisk kan blive for gammelt, selv om det er i fryseren og at der er penge at spare ved at nedlægge den store ekstrafryser … næh … den er skam uundværlig :suk:[/QUOTE]

uha - mad ?? for gammel?? nej da… da jeg isede af idag var det eneste der røg ud en røget bacon som kæresten købte for 1 år siden og aldrig brugte alligevel :slight_smile:

alt hvad jeg har er købt på tilbud, bær, tilbehør, flutes og den slags… det når jo aldrig at blive for gammelt (jeg fodrer ham trods alt hver dag -LOL)

jeg beregnede at jeg faktisk sparer mellem 5 og 6.000 pr år på at købe ind som jeg gør - og de 2 ekstra frysere koster kun godt 1500-2000 ekstra at have…

så der er skam regnet på det :slight_smile:

Da jeg hørte 3 frysere tænkte jeg straks at i måtte spise RIGTIG meget is!! :slight_smile:

Jeg kan lige forestille mig de 4 sidde og være meget sure på det farlige (men alligevel spændende) is der falder ned :smiley: :smiley:

[QUOTE=Bamse;166243]Da jeg hørte 3 frysere tænkte jeg straks at i måtte spise RIGTIG meget is!! :slight_smile:
[/QUOTE]

i wish!!! nej desværre… ku ellers spise ben & jerry hele dagen sammen med de 4 smuksakker…

nææ det er bønner, ærter, majs, bær og alskens andet tilbehør… - ikke just misse-guf eller gitze guf

[quote=Battlestar;166046]lige nu har jeg 4 stk af de der katte der ikke er for kvikke -LOL

jeg er i gang med at ise lejlighedens 3 frysere af… og dvs at jeg nu har 4 store baljer med kogende vand stående i fryseren… og isen smelter lynhurtigt eller brækker af i klumper og falder ned med et brag

foran fryseren sidder der nu 4 katte… der hver især hvæser af fryseren og rejser børster for vildt hver gang der falder en klump ned…

det ser HYLE morsomt ud og de har 20 cm hale i diameter alle 4

er det ikke skønt når de små misser hjælper mor… med at gøre arbejdet sjovere -LOL[/quote]

:fløjte: :fløjte: :fløjte: