Nogle kender mig

og andre kender mig ikke … der er sikkert også et par stykker som ikke kan huske mig :b hehe - så jeg vil lige introducere migselv så i kan se hvad jeg er for én …

Jeg hedder Natalie Sommer - derfra navnet nallesommer som er min brugernavn og også på Kattegalleri.dk
jeg er 15 bliver 16 her til september - skræmmende tanke -øøøvvvs - og er en kæmpe dyreven.

til hverdag “arbejder” jeg hos den lokale dyreklinik - jeg hjælper til med rengøring og nogle gange operationer hvis der er noget jeg skal holde osv. det er skønt at være der for jeg stræber selv efter at blive veterinærsygeplejerske - så håber på at det kommer til at pynte lidt på mit CV når jeg bliver større og kan sige at jeg har arbejdet som frivillig hos dyrlægen og oplevet alt …

andet end det er jeg sportsdanser - standard og latin … det har jeg gjort fra jeg var 4 til 11 - så holdte jeg en pause men er nu startet op igen - og jeg elsker det !! [smilie=hate-tunz.gif]

da jeg er her på kattegale.dk - har jeg jo også en deejlig misling … Twinkie ( aka. Kinky eller stinky )
hun er en smuuk pige på snart 6 år … hendes mor er en flot sort/hvid main coon og hendes far er en super creme perser …
twinkie er en dejlig blanding og har fået det gode ved begge racer - og er en tortie tøs …

det var lidt om mig - jeg kender et par stykker herinde fra, men glæder mig til at lære alle jer andre at kende også :slight_smile:

Rigtig hjertelig -velkommen hvor var det dejligt at du også fandt herind til os andre kattegale -høhø

hej Sommer -velkommen

Jo jeg kan godt huske dig og jeg byder dig stort velkommen -love -love

Hej hej, dejligt at se dig “ude” af busken [bigkiss]

-velkommen. Dejligt at du vågnede op igen [bigloony] Vi har det faktisk rigtig hyggeligt herinde. Jeg håber, du vil glæde dig over samværet.

Velkommen til -partytime

hehe mange tak allesammen - det virker skam også til at være et rigtig hyggeligt forum som jeg glæder mig til at være med i :smiley: og så er der sikkert rigtig mange skønne killinger og katte jeg skal savle lidt over!!

hej med dig… Dejlig at vide der er liv i dig… velkommen til… og som de andre skriver, er her ret så hyggeligt

ja der er skam liv i mig - har bare ikke lige været på kattegalleri og alt sådan noget … men jeg vender stærkt tilbage :smiley:

Hej
Du får lige en hilsen fra mig, selvom du har været her længe [bigloony] -velkommen

hehe mange tak :smiley:

-velkommen til Sommer… [bigloony]

Håber du får held med at uddanne dig til vet.sygeplejerske( det var også min store drøm,da jeg var i din alder,men noget gik galt [bigloony] )

Håber du blir rigtig glad for at være herinde sammen med en masse dejlige og kattegale mennesker -høhø

hehe mange tak Gitte - jeg håber også min drøm går i opfyldelse :slight_smile:

Hej og -velkommen

Kender vist også hinanden fra andre fora med små mutter -gris

-bananer -bananer

Hej Smukke.

Jeg er sikker på at du når alle de mål du sætter dig.

Byder dig altså ikke velkommen Sommer du har jo været her længe!

hehe mai - du så sød … jeg er glad for at du stadig er her :slight_smile:

Tina - har du ikke et marsvin opdræt ?

Jo -thumbs

tænkte nok jeg kunne kende “heart and soul” navnet :smiley:

hjertelig velkommen

mange tak :smiley: