Nogle med en bedre hukommelse end mig?

Nu har jeg det sidste lange stykkke tid, tænkt meget over det her bånd, jeg evig og altid høre når jeg skulle sove som lille.

Jeg husker det ikke 100%. Men det var noget med nogle blå og røde hunde og katte.

Det var en mand der fortalte, om disse dyr. Mener at jeg kan mindes, at han tit i fortællingen, sammenlignede lyde, med når man hiver en kat i halen.

Hehe… Er der nogle der kan hjælpe`:ups::ups::tihi::tihi::?:?

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre båndet igen, det var totalt ynglingsbåndet som lille sammen med Prop og Bertha! :tihi:

Jannie er du sikker på du har det godt :?

Nu har du vel ikke arbejdet alt for meget vel…man bliver jo helt bekymret :S

Haha. -LOL:klapper:

Ved godt det lyder meget meget mærkeligt… :ups: Hehe… Men elskede virkelig, at høre det bånd! :sshh:

Men jeg har det glimragende kan jeg fortælle dig. Kom jo hjem til tøsebørnene efter to ugers adskillelse, bort set fra 12 timer. Sååååå I’m in heaven! :wehuu::wehuu::wehuu: Det var to hårde uger… Godt jobbet gjorde sådan, at jeg kunne lede tankerne bort fra det…

Prop og Berta ved jeg hvad er…det er Bent Solhof der står for de figurer, men det andet bånd, må du beskrive i større enkeltheder.
Kan du huske hvordan coveret så ud?

haha. jeg faldte også altid i søvn til prop og berta, og hvis jeg ikke faldte i søvn inden et bestemt uhyggeligt sted på båndet fik jeg mareridt. LOOOOL :ups:

Min datter havde også sådan nogen eventyrbånd da hun var lillle (for ca 20 år siden).

Især kan jeg huske et af dem, som Ove Sprogøe havde indtalt.

Det handlede om nogen tøjdyr, hvor den ene af dem var en bjørn der om natten kunne lave sig om til en varulv…så den blev altså til en varbjørn…lidt uhyggelig.

Men specielt var der det, at når man købte kassettebåndet var det sammen med en bamse, som så kunne laves om fra almindelig bjørn og så til varbjørn ved at krænge indersiden af hovedet ud…

Kan den være den her historie??