Nogle mennesker burde ikke have lov at holde dyr

http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6957

Jeg bliver nok frosset på KG nu, men jeg kunne altså ikke holde mund.

Sådan en #"%¤%E.

Øv altså, jeg går lige ud og smadrer en kop eller noget, er simpelthen arrig.

Hvis i føler trang til at hidse jer op, så prøv at læse de forskellige annoncer i markedet derinde, der er altså mange der kan få mig op i det røde felt.
Men lige den her, den slår sku alle rekorder.

-sorry
Jeg græmmes altså…
-what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what -what

Én af grundende til at jeg stort set ikke er på KG mere. Der er andet, jeg hellere vil lade mit blodtryk stige over, for det er altså skruen uden ende med mange af de der salgsannoncer… -ked

jojo, så er jeg frosset.

Det er nu helt ok, det regnede jeg skam også med.

Det er helt fair at de gør det, jeg bryder jo faktisk hele 2 regler i et hug.

Men jeg kunne altså ikke holde mund, og heldigvis er det jo sådan at min indlæg stadig står der.

Hilsen Dorte, der gerne tager en frysning for den der.

PS. jeg synes reglen om at man ikke må skrive i annoncen er direkte tåbelig.

Gud fader bevares, og hun skriver hun er 23 år -what -what -what
Ja frosset blev du jo - hvorlænge varer sådan en frysning mon -rulleøjne

I 5 dage.

Jeg er skam helt okay med jeg blev frosset, synes bare det er lidt længe, når jeg ved man tit kun får 1-2 dage for at skrive i annoncer.

Men okay, jeg var ret nedladende overfor pigebarnet, men det mener jeg nu, og ville sige det samme igen.

Mon ikke det er noget som sker tit blandt huskatte. Uden noget lægger mærke til det.

Hun burde bare tage hunkatten til dyrlægen og få hende steriliseret, så fostrene kom ud samtidig.

Men måske er det forsent nu.

Hej Dorte

Jeg synes du gjorde det rigtige, nogle uopmærksomme købere havde måske ikke lige tænkt over, at hun er gravid med sin egen bror. Går ud fra at det hænger sådan sammen, når hun nu ikke skriver hvordan det har ladet sig gøre at hendes indekat er blevet gravid. Der står heller ikke noget om, at han katten er kasterat.

Er glad for jeg ikke fik oprettet mig på KG, bliver negativ over alle de tåbelige mennesker, der ikke er vilige til at investere hvad det koster at have dyr, her tænker jeg ikke kun på det økonomiske, men også tid og kærlighed. Dumme dumme mennesker -brækkesig

Venlig Hilsen

Gitte Pedersen

Måske skulle hun lade være med at have kassen fra sit nye dyre canon ixux digitalkamera liggende fremme på billederne.

Ej det er sølle. -rulleøjne Jeg bliver lidt gal over den slags.

Og en masse nye ilva-møbler har hun også…

Sikke noget svineri. En ting er at hun ikke har gidet tage ansvaret for at få kattene neutraliseret, men at hun så bare sætter dem til salg (giver lorten videre), det er sgu for ringe. -GRR Man kan da heller ikke være bekendt at sælge en hunkat der er drægtig. Nøj, hvor kan man dog blive sur over dumme folks uansvarlige handlinger… -grrr

-brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig -brækkesig

Det er altså en ret fed følelse, at det ikke længere er mig der fryser folk -tihi

Dorte dit hysteriske kvindemenneske -hæhæ -hæhæ -hæhæ

jamen MB er det ikke dig der står for fyseknappen her i weekenden -høhø -høhø

Skisme da ikke derinde Karen -what -what -what

-LOL -LOL -LOL

Hold da op -brækkesig -brækkesig

Det er bare FOR meget [smilie=hate-boid.gif]

Jeg er også dybt chokket… hun er da ikke for klog… jeg sad også og rystet af raseri…

[smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

ogblev bare så ked, på de stakkelse kattes vejne -ked -ked -ked

Faktisk er der nu en tråd der inde der sætter ? ved det at sælge gravide katte.

Det er lang tid siden jeg holdt op med at læse annoncer - jeg bliver sku tit rigtig sur [smilie=hate-wall.gif] eller ked af det -ked . Syntes i det hele taget der er mange katte der på den ene eller den anden måde bare skal sendes videre og tit af den ene mere lamme undskyldning efter den anden.

-kat1 -pote -pote -pote -pote

-græd Argh… jeg var en af dem der ikke så at bror og søster var parret, men kun bemærkede det afskyelige i, at ville sælge en gravid hunkat -gimiggimig .
Sheer… du ser da også alt… Ilva møbler [bigloony]

Der er mange af den slags annoncer derinde, og den du henviste til var direkte klam, synes jeg. Puha… Man skal ikke have kattesøskende og lade dem parre.

• Tror også snart jeg sletter mig helt derinde.
  • Synes det var fint, du kommenterede annoncen trods frysning. Du kan jo få varmen herinde. [bigloony]

Ja, jeg kan godt være creepy hvis det falder mig ind.