Nogle Vestjyder med et ekstra sæde i bilen til Dragør?

Nu har jeg været i syv sind længe mht Dragør fordi jeg skal aflevere afgangsprojekt 1½ uge efter. Men projektet går godt, så nu tager jeg chancen, så må mit held med transport afgøre om jeg skal afsted.

Jeg er interesseret i en/begge dage og har en enkelt transporttaske med en kat, og en taske med udstillingsgrej i.
Vi vil gerne med fra Esbjerg men kan evt. tage et tog og mødes andre steder.

Jeg gir selvfølgeligt en bidrag til benzinen.

:krydsefingre: for at der findes et ledigt sæde til Dragør fra Esbjerg, så jeg kan komme afsted med babyen :pote:

Du kan køre til Vejen og låne min gamle Polo derover, hvis der ikke byder sig andre muligheder - du skal bare selv poste benzin og bro. Vi kører selv i den hvide two-seater :slight_smile:

Tak for budet Flemming :ok: Men nu har jeg ikke kørekort - og må med den medicin jeg tager pt. må jeg heller ikke føre motorkøretøjer. Men sødt af dig at tænke på mig :kram:

Argh - dobbelt op på nederen :frowning: Jeg håber, der byder sig en anden mulighed for dig. Vi er på udstillingen i Dragør begge dage - eller i hvert fald lørdag, mens vores kat er der søndag, mens vi er til barnedåb :slight_smile:

Jeg kommer ikke afsted før Flensburg. Det blev for uoverskueligt med projekt osv at skulle afsted fredag, 2 overnatning på hotel og tog frem og tilbage. Så jeg blir hjemme og skriver rapport i stedet for.