Nøøjjj er jeg ikke heldig ? :-)

Se lige, jeg har arvet …Tror dælme jeg inviterer jer alle på ferie :slight_smile:

Har I osse fået sådan en ‘dejlig’ mail

**
Kære ven, Mit navn er Michael Erwin. Jeg arbejder med en finansiel hus her i Holland. Under mit sidste møde og undersøgelse af de bankkonti inden for vores bank, min afdeling fundet en hvilende konto med en enorm sum US$55,500,000.00, som blev deponeret af en sen Mr. Williams fra England før sin død. Fra vores undersøgelse havde han ingen pårørende til at kræve disse midler. Ifølge den nederlandske banklovgivning kun en udlænding kan stå som nærmeste pårørende, i betragtning af, at indskyderen var en ikke-hollandsk. Jeg har brug for din tilladelse til at stå som en partner i vores afdøde kunde, således at midlerne kan frigøres og overføres til din bankkonto med det samme. Ved afslutningen af ??transaktionen 40% vil være for dig og 60% vil være for mig og mine kolleger. Jeg arbejder stadig på det finansielle hus, og det er grunden til at jeg har brug for en anden part til at arbejde med. Jeg har i min besiddelse alle de nødvendige dokumenter for at få denne transaktion med succes. Yderligere oplysninger vil blive givet efter modtagelsen af ??dit hurtige svar. Også tage til efterretning, at denne transaktion er risikofri, alt jeg behøver er din ærlighed og tillid. Venligt svar mig med din private e-mail (for fortrolige årsager), så jeg kan give dig flere detaljer og forklare procedurerne i det forslag til dig. Bedes du venligst svare tilbage til mig på denne e-mail ( [email protected] ) Venlig hilsen. Micheal Erwin.

Glæder mig til invitationen til en ferietur når du har fået udbetalt pengene Alice :smiley:

Sikke da en fin lille sum penge. Så kan evt. lotto-drømme da føres ud i livet.

Jeg får aldrig sådanne mails…gmail har et effektivt spamfilter. :slight_smile:

I øvrigt er det lidt spøjst, at pgl staver sit fornavn på 2 forskellige måder… men han er måske chokeret over de mange penge :smiley: :smiley: :smiley:

“Jeg har brug for din tilladelse til at stå som en partner i vores afdøde kunde”

Er det bare mig der får nogle virkelig skumle billeder af den sætning? :slem:

Altså Alice - jeg vil ikke dele med dig også !!! Det er da nok at de flinke mennesker i huset tager 60 %.

Ellers er er der ikke nok til alle mine drømme :wink:

[QUOTE=Ann R;1150661]“Jeg har brug for din tilladelse til at stå som en partner i vores afdøde kunde”

Er det bare mig der får nogle virkelig skumle billeder af den sætning? :slem:[/QUOTE]

nej…jeg tænkte også.:S…ja, jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte. :surrender1:

[QUOTE=Ann R;1150661]“Jeg har brug for din tilladelse til at stå som en partner i vores afdøde kunde”

Er det bare mig der får nogle virkelig skumle billeder af den sætning? :slem:[/QUOTE]

Ja, det er lidt skummelt …:slight_smile:

Jeg ville skynde mig at sende en mail - så mange penge skal du da ikke sige nej til :stuck_out_tongue:

Vi ved jo alle at sådanne mails jo bare er ude på at hjælpe os …