Kan nogen fortælle mig lidt om den titel?
mener du ikke scandinavian winner - SW?
Nix - Nordic Winner.
Det er en helt ny titel, måske så ny at der endnu ikke er nogen katte der har den?
Nej - hvilket forbund bruger denne titel:? Jeg har hørt om Scandinavian Winner i FIFe, men Nordic Winner kender jeg ikke…
Det er en titel som IDP klubberne har, og så vidt jeg ved er den helt på linie med FIFe´s Scandinavian Winner.
Svaret på officielle titler skal findes i FIFe’s regler - og NW betyder ikke Nordic Winner, men National Winner, og er omtalt i FIFe Show rules punkt 4.17 - jeg kan desværre ikke klippe/kopiere fra pdf-filer …
Ahhh!
Tak Camilla!
Velbekomme - og lige en tilføjelse, det kan godt være, at der også findes en NW-titel inden for IDP-klubberne, som betyder Nordic Winner … det ved jeg så ikke noget om.
er det ikke den der give tl 1. pladsen på felisdanias topliste - det foresvæver mig at det er noget i den stil.
Det er nemlig nøjagtigt hvad vi i gamle dage bare kaldte Felis Danica vinder. Italienerne synes så vi skulle have en fin titel i FIFe, som alle kunne bruge, og så blev det vedtaget sidste år. Lidt CFA´ificering af FIFe såmænd
VH
Susanne
og der bliver uddelt titel til bedste han/hun/Hankastrat/Hunkastrat og killing-ungdyr 2010/2011