Nordsjælland - Givskud?

Min passager har fundet en anden løsning for sin transport, så jeg har plads til 1 person og 1-2 katte i bilen til Givskud :slight_smile:

Jeg kører Slangerup - Roskilde - Ringsted - motorvejen over Fyn - og resten kan jeg sgi ikke på siddende fod, men den lige vej til Givskud lørdag morgen og hjem igen søndag aften.

Hvis der er nogen i Københavnsområdet, der gerne vil med, kan jeg godt køre den vej i stedet for over Roskilde, men ellers er der ikke plads til mange afvigelser :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;706687]Min passager har fundet en anden løsning for sin transport, så jeg har plads til 1 person og 1-2 katte i bilen til Givskud :slight_smile:

Jeg kører Slangerup - Roskilde - Ringsted - motorvejen over Fyn - og resten kan jeg sgi ikke på siddende fod, men den lige vej til Givskud lørdag morgen og hjem igen søndag aften.

Hvis der er nogen i Københavnsområdet, der gerne vil med, kan jeg godt køre den vej i stedet for over Roskilde, men ellers er der ikke plads til mange afvigelser :)[/QUOTE]

Så ingen chancer for at du kommer omkring og henter mig :høhø:

Ihh jeg ville så gerne til Givskud :frowning: Men min pige skal til parring i morgen :confused: øv

Du kan da bare tage din anden pige med Mette :wink:

Jamen Julie, der er da ret langt at køre med en killing bare… Kommer du?

Nej det gør jeg desværre ikke…

Så skal jeg vist køre torsdag allerede :wink: