Nørre Aaby v. Jyrak 22-23 juni 2013

Så er der åbnet for tilmeldingen.

Mere info: Jyrak

Sidste frist for til- og framelding er 7. juni 2013 kl. 18.00
[TABLE=“width: 100%”]

[TABLE=“width: 550”]
[TR]

Hal: Vestfynshallerne, Idrætsvej 9, 5580 Nørre Aaby.
Udstillingsdage: 2 dage, 2 certifikater - alle racer begge dage!
Lørdag: Breed BIS for KBL under forudsætning af min. 50 tilmeldte KBL og min. 50 øvrige kat. III katte. Såfremt de 50 nødvendige KBL ikke er opnået en uge før tilmeldingsfristen (dvs. 3 uger før udstillingsdatoen), ændrer vi til special show for KBL. Der optælles så om en anden race på dette tidspunkt har nok til Breed BIS i stedet - hvis det er tilfældet, afholdes Breed BIS for anden race. (FIFe Show Rules § 4.9.4.8)

Inviterede dommere:
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Fabrice Calmes, F - All round
Louis Costes, F - All round
Dieter Filler, CH - I, II, IV
Eva Wieland-Schilla, CH - I, III, IV
Marie Westerlund, S - I, II, III
Yan Roca-Folch, F - All round
Karl Preiss, N - All round
Anne Veland, N - All round

[/TABLE]

[/TR]
[/TABLE]

Jeg kommer begge dage med
[I]Lindvig’s Fellini, kl. 10

[/I]Vi er nogle stykker der håber på titelfejring søndag :skål: , så derfor er jeg meldt til som steward om lørdagen

Har ønsket dommerne Marie Westerlund og Dieter Filler - det kunne være sjovt, hvis én af dem gav Fellini hans titel når nu de gav ham hans første to NOM’er som killing.

Jaah, jeg tilmeldte i eftermiddags og jeg glæder mig :smiley: :smiley: :rock:

Vi kommer begge dage, men har flest katte med om lørdagen, hvor mange vides ikke endnu :slight_smile:

jeg har ikke lige tilmeldt endnu, men regner med at komme med Cody og en lille overraskelse :slight_smile:

Reelt set er Shosanna gammel nok om søndagen MEN hvor end jeg gerne vil have øjne på hende, så synes jeg altså hun er for lille :slight_smile:

Katte har jeg ingen af, men senest tirsdag i næste uge ved jeg om, jeg skal have mig meldt til som steward en af dagene.

Vi kommer også - men hvilke katte vides endnu ikke… :slight_smile:

Hold da op. Er det ikke tidligt? Ikke at det gør spor med en lang tilmeldingsfrist, men wow… :slight_smile:

Jeg ved ikke om jeg kan komme med. Det er selvfølgelig igen i en arbejdsweekend… men MÅSKE falder det sammen med min sommerferie (sådan går det når man bytter sig til ferie og ikke kan huske hvad det er man har byttet sig til…)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1052303]Hold da op. Er det ikke tidligt? Ikke at det gør spor med en lang tilmeldingsfrist, men wow… :slight_smile:
[/QUOTE]
Jo, det er i god tid, men man når et punkt hvor det er lettere at åbne for tilmeldinger end at forklare flere utålmodige udstillere, at der åbnes om lidt :høhø: Og i gang skal vi jo alligevel :wink:
VH
Susanne

Jeg må heller får tilmeldt et par piger for min mor på fredag :wink:

Hvad med ham den store, dejlige bamse :hjerte: ? :smiley:

Jeg kommer med DK Smedegaard’s Klods Hans (Lillemanden), og jeg har meldt mig som steward begge dage :slight_smile: Glæder mig!

Ham den store dejlige bamse er nød til at blive hjemme han mangler et udenlandsk cert .:wink:

Jeg overvejer stadig om jeg skal med… Pengene har jeg lige nu, men til juni ser det jo noget anderledes ud, hvis ikke jeg får job… Men jeg vil så gerne vise mine to dejlige drenge frem.

Jeg vil gerne betale for Simba Bamdut-mis’ tilmelding…bare jeg får lov at køsse på ham:):slight_smile:

Opdate. Så er Cody tilmeldt men kun om lørdagen, skal nemlig hjem til killingerne

Hehe, hvis jeg kan finde nogen at dele kørsel med, så er der også en god chance for at jeg tager afsted under alle omstændigheder. Det er trods alt min last i forhold til mandens rygning/dampning g

Jamen jeg er da med på sammenkørsel, betaler gerne min del til benzinen, hvis vi køre i din, så kan Claus blive hjemme :wink: jeg har 2 katte i en kasse

Jeg vil gerne køre med en eller begge dage fra Århus :slight_smile: Men jeg har altså nok 2-3 katte med :ups:

Skulle nogen køre igennem Randers t/r en af dagene siger jeg heller ikke nej til et lift, hvis ikke bliver jeg bare hjemme som planlagt og fortsætter med at bearbejde min far til at synes at en fremvisningsdag i Herning vil være det helt geniale at være chauffør til :høhø: