Norsk-Argentineren ( SIA)

Jeg er i spammingsgjørnet i kveld,så her kommer litt fler bilder :hjerte:

For litt over 1 år siden ble der født en veldig hærlig liten skravlemann.
Og han flyttet langt avsted.
Jeg fikk nye bilder nå nettopp,og nå er sommeren kommet i Argentina. Han koser seg i varmen.

Jeg har alltid likt Please Please Me veldig godt, og han var hærlig som bebis og blitt veldig pen som voksen. ( helt upartisk :tihi:).

Jeg har fått film også :smiley:

//youtu.be/sCMlyOBcm-g

Dejligt gensyn med Please Please Me - og sikken dog nogle eksotiske omgivelser, han nu færdes i. :smiley:

Ham kan du godt være stolt af :hjerte::hjerte::hjerte:

Wow - flot kat.

Hvor er han fin :slight_smile:

Hvor er han smuk! Og tænk, så langt væk han er kommet :slight_smile:

Åh, hvor er han flot Veena! :lovelove: Virkelig smuk! Ham kan du da godt være stolt af :ok:

(Jeg må hellere lade være md at afspille filmen igen - Tullen er gået på opdagelse efter den nye spændende fremmede, hun kan høre… ;))

Åh, hvor er han flot Veena! :lovelove: Virkelig smuk! Ham kan du da godt være stolt af :ok:

(Jeg må hellere lade være md at afspille filmen igen - Tullen er gået på opdagelse efter den nye spændende fremmede, hun kan høre… ;))

:besvimer: Så smuk en kat!
Mere er der simpelthen ikke at sige om den ting.

Flot kat :slight_smile:

Tusen takk :slight_smile:
Det er alltid kjempekoselig å få nytt om katter som er flyttet ut,men han her har alltid vært en ekstra hjerteknuser før han reiste også. Avstanden er lang,men han kunne ikke funnet bedre hjem, og jeg har fått en god venn for live i ny eier :slight_smile:

Tror jeg en dag skal pakke kofferten og reise ned på besøk :slight_smile: