Hvor er de skønne.
Det er sjovt, at fordelingen er blevet enten meget hvidt eller meget lidt hvidt - og ikke nogen “almindelige” tuxedoer.
Jeg er nok mest til meget hvidt, men de to sorte med hvide poter ser nu også dejlige ud.
For hulan hvor er det et nuttet bundt pelstotter.
Jeg ville da overhovedet ikke kunne skille mig af med nogen af dem, men ville beholde og knuselske hver og en
Ja, det er meget pudsigt at fordelingen blev sådan.
Hver for sig har Nellie (mor) og Whiskey (far) lavet killinger m/hvidt - 03 el. 09 eller killinger helt uden hvidt.
Jeg havde slet ikke forestillet mig at de 2 katte sammen ville kunne bonne ud i van og harlekin-killinger,
men sikke en dejlig overraskelse :love2:
Nuiii de bliver da godt nok ikke mindre dejlige Hanne
Forstår godt at Enigma trisser rundt i dit hjerte, for hun er sgi da godt nok bare lækker
Men søster Evita er også bare skøøøn
Men de vejer da ikke så meget vel ???
Eller er mine 2 uger gamle killinger bare KÆMPE ! min største vejer i dag som præsis 2 uger 405 gram…[/QUOTE]
Mine killinger vejer nu ganske normalt/pænt.
Jeg vil nærmere give dig ret i at dine bimse-killinger er KÆMPER :høhø: hvis de som 2 ugers vejer omkring 400 g.
[QUOTE=DK Lindvig;655299]Mine killinger vejer nu ganske normalt/pænt.
Jeg vil nærmere give dig ret i at dine bimse-killinger er KÆMPER :høhø: hvis de som 2 ugers vejer omkring 400 g.[/QUOTE] Hanne det er også NFO bebser Lene har
Nå for pokker - undskyld Lene Jeg kan sgutte holde styr på alle os kattegale :surrender1:
Jamen så er det nogle KÆMPE skovkattekillinger du har :høhø: og en mormis med flødebar.
Jeg har lige siddet/ligget en halv times tid i kravlegården sammen med dem.
Det er et sandt eldorado af små poter, der løber rundt. Killingerne kravler på mig, bider i mit tøj, smider sig om på ryggen og vil have nusset maven :love2:
Jeg nyder virkelig mine stunder med killingerne samt at følge deres forandringer fra dag til dag.
I disse dage er de i gang med at skifte øjenfarve.
Hvor den før var klar og dyb blå, er den nu mere grumset og grålig … og i stadig forandring.
Killinger på 5 uger kan ikke se helt skarpt, og evnen til at koordinere øjnene er ikke på plads endnu. Derfor ser de lidt skeløjet ud på nogle af billederne, hvilet egentlig er ret nuttet