Northern Europe EN Regional Award Show

Så er man kommet tilbage på hotellet, og har lige en time inden sidste tur i Moskva efter en forrygende uge. Verner og jeg har repræsenteret Danmark til årets Regional Show, og det gjorde vi ret godt! Mens jeg clerkede ved en fantastisk russisk SP dommer - Vlada, fik Verner ikke mindre end 8 Best Cat, 1 Second Best Cat, 2 Third Best Cat og 1 Fourth Best Cat, hvilket resulterede i at han blev Best Of Best HHP!!!

Der kommer billeder i løbet af næste uge, når jeg kommer hjem fra Rusland :slight_smile: Ville bare prale lidt :smiley:

Fantastisk! Lover godt for næste års awards. :smiley:

Ja! Ville altså være fedt, at have DEN bedste HHP… Slog Kiske igen, så hvis jeg havde pengene, ville jeg kunne gøre det. Men kræver nok en eller 2 ture mere til Rusland + den 3-dages i England, hvor de også havde mere end 1-2 HHP… Det er dyyyyyrt. Derudover skal man jo self. til de danske shows og til Rangsdorf, og i Rangsdorf kan jeg ikke rigtig bruge pointene, for tyskerne udstiller ikke rigtig huskatte. Suk!! :smiley:

Hvor fedt!!! Glæder mig til at se billeder :wehu:

Jeg har allerede set billeder af en af shampagne etiketterne på Facebook - det ser virkelig ud til, at de har gjort meget ud af :thumbup:

Det lyder skønt Jenny - til lykke :thumbup: Og skal vi så ikke snart se billeder af ham Verner der :wehuu:

Woohoo hvor stort - tillykke :slight_smile:

Stort tillykke, Jenny. :flag: Det er rigtigt flot, som Verner klarede sig. :smiley:

Flot gået - stort tillykke til jer begge.

Da jeg endte med at tage RET mange billeder, og ikke er gode venner med billedfunktionen herinde, har jeg valgt bare at gøre mit Facebookalbum offentlig, og så må I selv bladre gennem feriebillederne til I når dem fra selve udstillingen :smiley:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151822905314855.1073741830.556219854&type=1&l=fe4e023b3b

Sikke nogle fede billeder tak :thumbup:

Til dem, der er nysgerrige, så rendte der nogle fotografer rundt på udstillingen, og de har postet nogle af deres billeder her:

http://www.infokot.org/photo/2013awards-1-2013/
http://www.infokot.org/photo/2013rings-2-2013/

Verner præsenteres som bedste HHP

Verner præsenteres som bedste HHP - nu med alle præmierne på billedet også…

Verner til højre og den huskat, der blev bedste HHP i regionen, og som nok er vores største konkurrent pt. :smiley:

De 3 hvide husmisser, der var med - en killing til venstre, Verner i midten og førnævnte korthårs husmis :slight_smile:

Er du vimmer en masse præmier!!

Flotte billeder - hvor ser både du og Verner godt ud :thumbup:

[QUOTE=Temple Bar;1120870]Er du vimmer en masse præmier!!

Flotte billeder - hvor ser både du og Verner godt ud :thumbup:[/QUOTE]

Ja, det var helt vildt. Vi var nogle stykker, der donerede alle præmierne (undtagen sturdiprodukter og kokarde/pokal :D) til et par russiske shelters - de var lykkelige :slight_smile:

Og tak :smiley:

[QUOTE=Jenny;1120873]Ja, det var helt vildt. Vi var nogle stykker, der donerede alle præmierne (undtagen sturdiprodukter og kokarde/pokal :D) til et par russiske shelters - de var lykkelige :slight_smile:

Og tak :D[/QUOTE]

Jenny læser jeg det rigtig at du udstiller ham som huskat/HHP? :smiley: (er han ikke NFO?)

Nej… det er jo Verner Mingh :slight_smile:
Han er vist fra Kattens Værn på Frederiksberg… et supereksempel på at internatskatte er gode katte :slight_smile:

Hehe, jeg har en hvid NFO, som hedder DK Felicious Frostbite. Han er oddeye, har ikke øretatoveringer (hvis nogen har set dette på billederne) og han udstilles skam altid som NFO kastrat :smiley: Ham, jeg udstiller som huskat er Verner Mingh, som er opvokset på Frederiksberg Internat. Han er helt hvid, har blå øjne, er døv og har øretatoveringer. Han ligner ikke rigtig nogen bestemt race, men mange tror ved første øjekast, det er Bite, jeg taler om, men det er det altså ikke :smiley:

Når jeg udstiller Bite, har jeg ham typisk om nakken :wink: Det har jeg ikke med Verner :stuck_out_tongue:

Tillykke med det, hvad de nu hedder, jeres præmier.

Og forstår jeg rigtigt at holdes showet i Rusland, når det nu hedder et nordeuropæisk præmieshow? Det er da lidt specielt, synes jeg. :øhmm: :breakdance:

Men tillykke - bare I er med. :høhø:

[QUOTE=Sheer;1121269]Tillykke med det, hvad de nu hedder, jeres præmier.

Og forstår jeg rigtigt at holdes showet i Rusland, når det nu hedder et nordeuropæisk præmieshow? Det er da lidt specielt, synes jeg. :øhmm: :breakdance:

Men tillykke - bare I er med. :høhø:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Rusland er med i vores region, så det er meget naturligt, det afholdes der en gang i mellem :smiley: Du kan se listen over aktive lande i vores region her: http://www.tica-en.org/northern-europe-region/clubs