November mad og inspiration

Min Mortens and blev pasta med kødsovs :grin:

5 Synes om

Det der med and er alligevel en misforståelse. En “and”, kunne man også sige :klappe: Det burde retteligen være gås.

7 Synes om

Jeg fik min nye stegegryde hjem i går, så den skal indvies i dag, med grydestegt kylling

5 Synes om

Rester fra i går og et styk nybagt krydderkage til dessert. Jeg har nemlig fået gjort rent i dag, så aftenen skal nydes med stearinlys tændt, Slowhorses på TV og krydderkage :smil:

5 Synes om

Soyamarineret tofu, stegt på panden i teriyakiglaze, dertil bulgur og stegt broccoli og champignoner.

3 Synes om

Tøm fryser gryde, denne gang med et kyllinge bryst skåret i tern og stegt i en gryde tilsat de 2 1/2 poser grønsags blandinger jeg fandt i fryseren tilsat en dåse kokos mælk og en klat rød chili. Nemt og let, ok smag men lidt kedeligt.

4 Synes om

Brændende kærlighed :clap:t2: En rigtig efterårsret :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Ha! Det fik jeg på arbejde i dag :wink:

2 Synes om

Vegetarisk paprika gryde med kartoffelmos

4 Synes om

Tarteletter med resten af den grydestegte kylling

3 Synes om

Den bedste måde at bruge bananer på

9 Synes om

Mums! Elsker banankage

2 Synes om

Boller i karry i dag og i morgen de sidste tarteletter

3 Synes om

Røræg med blå ost og forårsløg.

3 Synes om

Jeg kom relativt sent hjem, så i dag blev det dim sum med laks og forårsløg (færdigret).

I morgen bliver det portobellosvampe med fyld af hakket kød og krydderier toppet med en rest revet ost og mandag er kyllingelevergryde med pasta. Pengene er små i denne måned, så jeg er bare glad for, at jeg er god til at lave billig mad og har en god fryser :smiley:

6 Synes om

Noget forsinket
Men den står på and i aften

5 Synes om

Frikadeller og kartofler i airfryer med gnavegrønt til.

4 Synes om

Hjemmelavet hotdogs, kan jeg vist lige overskue at skrue sammen. Dum dag uden ret meget overskud

4 Synes om

Er ked af at høre du har haft en dårlig dag. Men hotdogs lyder bestemt ikke dårligt.

4 Synes om

Ja hotdogs er en god ting en gang imellem

5 Synes om