Min Mortens and blev pasta med kødsovs ![]()
Det der med and er alligevel en misforståelse. En “and”, kunne man også sige
Det burde retteligen være gås.
Jeg fik min nye stegegryde hjem i går, så den skal indvies i dag, med grydestegt kylling
Rester fra i går og et styk nybagt krydderkage til dessert. Jeg har nemlig fået gjort rent i dag, så aftenen skal nydes med stearinlys tændt, Slowhorses på TV og krydderkage ![]()
Soyamarineret tofu, stegt på panden i teriyakiglaze, dertil bulgur og stegt broccoli og champignoner.
Tøm fryser gryde, denne gang med et kyllinge bryst skåret i tern og stegt i en gryde tilsat de 2 1/2 poser grønsags blandinger jeg fandt i fryseren tilsat en dåse kokos mælk og en klat rød chili. Nemt og let, ok smag men lidt kedeligt.
Brændende kærlighed
En rigtig efterårsret ![]()
Ha! Det fik jeg på arbejde i dag ![]()
Vegetarisk paprika gryde med kartoffelmos
Tarteletter med resten af den grydestegte kylling
Mums! Elsker banankage
Boller i karry i dag og i morgen de sidste tarteletter
Røræg med blå ost og forårsløg.
Jeg kom relativt sent hjem, så i dag blev det dim sum med laks og forårsløg (færdigret).
I morgen bliver det portobellosvampe med fyld af hakket kød og krydderier toppet med en rest revet ost og mandag er kyllingelevergryde med pasta. Pengene er små i denne måned, så jeg er bare glad for, at jeg er god til at lave billig mad og har en god fryser ![]()
Frikadeller og kartofler i airfryer med gnavegrønt til.
Hjemmelavet hotdogs, kan jeg vist lige overskue at skrue sammen. Dum dag uden ret meget overskud
Er ked af at høre du har haft en dårlig dag. Men hotdogs lyder bestemt ikke dårligt.
Ja hotdogs er en god ting en gang imellem