November-mad

Frisk pasta med porrer i flødesovs. Dertil får jeg (Og sikkert også Cognac og Eddie :rulleøjne: ) laks, og Ole (Og sikkert også Yankie, Cognac og Eddie :høhø: ) får skinkestrimler til :smiley:

Jeg fik krebinetter med blomkålsris og kold karry skyr sovs.

Det skulle have været en blomkålsbombe, men pga. mangel på fryserplads til det færdige overskud af baconbombe så blev det ovenstående alternativ.

Frisk pasta med laks bagt sammen med gulerødder og forårsløg og en citron sauce - nemt og muums :smiley:

Kyllingewraps :savle:

Når for søren vi er i nov.
Grovbolle med avocadocreme, squash strimler røget laks og rejer.

Min livret, min egen kolde kartoffelsalat & chilifrikadeller :savle: Glæder mig til i morgen, hvor jeg skal have rester :thumbup:

I aften tomat suppe med kødboller, i morgen pølser med kartoffelmos.

En lækker mørbrad gryde og nok til to dage

Kyllingespyd og pommes

Laksekoteletter til manden
Oksekøds strimler til kattene
Jeg skal nok have risblanding med sojakød stegt på panden, måske med bearnaisesauce til.

Boller i karry. :slight_smile:

Baconbombe med brun SOVS og rødkålssalat… Jan får et par kartofler til :slight_smile:

Er kørt sur i at finde på mad - og synes slet ikke jeg kan få brugt det jeg bestiller ved min gartner.
Nå, i aften bliver det til bagte grøntsager med kikærter, og dertil røræg (har æggehvider som skal bruges nu)

Mine forældre skulle have været på besøg, så der var købt ind til gæstemad. Den må jeg hellere få lavet, selvom jeg ikke har gæster, så jeg skal have hjemmekomponeret mørbradgryde med cocktailpølser, bacon, pepperoni, champignon, soltørrede tomater, peberfrugt, fløde og rødvin. Så er der vist også mad til et par dage :wink:

Kylling sandwich :savle:

Tidl: Brunch på cafe med Nick :hjerte:

Aften: Hakkebøf med kogte kartofler og stuvede gulerødder og ærter.

Gad ikke sætte tingene på spyd alligevel… så det hele blev bare smidt på en pande… Til gengæld lavede jeg lidt råkost til :slight_smile:

Pasta m. kylling og grønsager. :savle:

Resten af mørbradgryden fra igår med bulgur og bønner

Marinerede nakkekotteletter med kartofler og gulerødder