November-mad

Rester af skaldyrstærte fra i lørdags :slight_smile:

Glæder mig meget til i aften, hvor vi skal spise på en af mine yndlingsrestauranter når det gælder kinesisk mad…
Eller - det var engang Jans og min foretrukne, men vi har ikke været der de sidste vel 15, måske 20 år, så det bliver spændende at smage, om det stadig er det samme gode køkken fra szechuan provinsen, der serveres :slight_smile:

Stegte laksefiletter m hasselback kartofler og en kold bearnaise dressing

Kylling i karry :slight_smile:

Det må vente til i morgen. Gider ikke, så det bliver rugbrød

Frikadeller med masser af hvidløg i, dertil kartofler, grøntsager og smørsovs :slight_smile:

Rustikt baguette med carpaccio, tapas ost, tunmousse og andet pålæg.
Tapas agtigt.

Prøver med kotteletterne igen i dag :smiley:

Skal hjem og have stegt kylling og pommes…nu må klokken snart blive 19 så jeg kan lukke biksen

Falafler og bulgursalat

Mørbradgryde med kartoffelmos :slight_smile:

Igår havde jeg taget en cuvettesteg op, men det bliv til yoghurt med lidt friske blåbær til mig og kiwi til Sejr
Idag prøver vi så med en møre rosa cuvettesteg med porre, kartofler med lidt nødde/mandel smør.

No idea…

højrebsbøf m oceaner af kryddersmør, fritter - bagefter pecanpie m hjemmelavet vanilje is

Pulled pork med efterårssalat

Millionbøf af sojakød, med kartofler.

Ole lavede koteletter med fritter :slight_smile:

Koteletter med ris og sovs. :slight_smile:

Var så heldig at der var en stor portion gryderet sat frem inde på jobbet… så et eller andet med oksekød, paprika, champignon og løg, sammen med noget rødkålssalat med hytteostdressing.
Pakkede stille og roligt min sølle kolde frikadeller sammen - de kan sagtens holde sig til i morgen :slight_smile:

Madklub i aften :smiley: :smiley: