November tanker 2020

Jeg stemmer for at Kattegatbroen kommer nu!!!
Lige kommet hjem fra København og der var virkelig mange buler på Kattegat og jeg har ikke skyggen af ingefær i huset :nauseated_face:

3 Synes om

Jeg håber, du har det bedre nu :slight_smile:

Jeg ved ikke hvordan Spotty gør det, men han slæber uanede mængder kattegrus op i min seng. Soveværelset er på 1. salen, der står kun kattebakker i stueetagen, men alligevel er det for tiden som at sove i Sahara! :venter:
Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, for det med at stå op for at tisse om natten er overstået kapitel … jeg tisser bare i sengen og fjerner klumperne når jeg står op :rock:

9 Synes om

Tak @galath bedre efter en lang nat med god søvn. Hopper lige lidt på stedet i dag, mon ikke jeg er 100% tilbage i morgen. Kvalme og søsyge er bare ikke sjovt

1 Synes om

Søsyge er ikke sjovt, sidste år da jeg skulle til Norge med @anne_p og @PiaB lå jeg ude på toilettet i flere timer og :face_vomiting:

De to andre morede sig vist :roll_eyes:

1 Synes om

Der var ikke noget vist over det :rofl:

1 Synes om

Ej du er så sød, er du :wink:

Jeg synes historien er god… også 8. gang jeg får den fortalt :joy:

1 Synes om

Jeg har aldrig været så dårlig, det skal da lige være da vi var nede hos Nissen dengang og jeg brækkede mig i Annes bil :face_vomiting:

Det var til gengæld ikke sjovt :nauseated_face::wink:

I lyder til at have nogle festlige ture sammen :smiley: :smiley:

Det er altid hyle skægt på den ene eller den anden måde :joy:

De er i hvert fald mindeværdige :wink:

1 Synes om

Sidder og ser TV-avis med det ene øre, mens jeg scroller igennem Instagram … Bølle-Bjørn ligger på armlænet ved siden af mig.
Rækker mobilen frem mod Bøllen og siger: Se her Bølle, se … her er en kat der ligner dig :smiley_cat:
Bølle-Bjørn: :cool:

7 Synes om

:thinking:

Det er noget Islændinge kan :laughing:

1 Synes om

Jeg synes i hvert fald det.var en fin sejltur - altså indtil andre forpestede luften ombord, men turen fejlede da ikke noget :hoho: tsk tsk - det vippede bare lidt :see_no_evil:

LIDT?!?!?!?! :uha:

Jeg bruger nu øjnene til at se med, hvordan er du egentlig sat sammen? :wink:

Al jeres snak om bølger giver mig kvalme.

Jeg blev engang søsyg inden vi var nået ud af havnen i Århus. Det var den lille katameran der sejlede til Kalundborg engang i tidernes morgen. Puhapøjføj jeg er et skvat til bølger