November tanker 2020

Mms virker altså også på en helt alm. mobil :smil: De kom ikke til sammen med smartphones :hoho:

1 Synes om

øh…nej

Nej hvad? :slight_smile:

MMS virker ikke på alle telefoner …i hvert fald ikke på min gamle Olympia, kan godt se der kommer noget, men kan ikke gøre noget ved dem…Olympiaen er vel 5-6 år gammel

Jeg har fået melding om at der kommer nogen og servicerer oliefyret mellem kl. 08 - 13.
Havde tænkt mig at ringe og sige, man først kunne komme til hos mig efter kl. 10, men fik det aldrig gjort … så nu sidder jeg her :rolleyes2:
:kaffe:

1 Synes om

Uge 47s konkurrence blev lidt tyndbenet, så den fortsætter i uge 48.
Bidrag gerne. :hopla:

5 Synes om

1 Synes om

Gæt hvem der dukkede op nøjagtig kl. 13:00 …

3 Synes om

Jeg forstår ikke helt det der koncept med 5 timers margin. Det er for de fleste muligt at planlægge med mindre interval. :roll_eyes:

6 Synes om

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal sende noget med posten (eller en anden service). Det er en hel masse forskellige løsdele (24 for at være helt præcis :wink: ), så jeg ville købe sådan en kasse, som posthusene havde i gamle dage. Sådan en, der var beregnet til forsendelser og kunne lukkes forsvarligt. Nu er der jo ikke længere nogen posthuse, så jeg har spurgt i et par Brugser. Men det har de ikke. Postnord forhandler dem ikke engang på deres website længere.

Så fandt jeg en, jeg tror, jeg kan bruge, på jem & fix, men den kan kun købes via deres webshop. Så jeg kan bestille en kasse til 6,95 og så betale 35 kroner for at få den leveret oveni :roll_eyes:

Nogen, der kan hjælpe med, hvor man kan købe sådan nogle i en fysisk butik? Hvilken type butik har dem mon? Den, jeg fandt på jem & fix, kan ses her under. Måske er den i virkeligheden lidt for stor, men størrelsen mindre var kun på 9 liter.

https://www.jemogfix.dk/forsendelseskasse-21-liter-l45-5-x-b30-5-x-h15-cm/1191/9053763/

Boghandlere har tit sådan noget. Jeg køber den slags i bog og ide i Støvring.

1 Synes om

Nu har jeg været i sving med støvsugeren (turde ikke gå i gang med den mens jeg ventede på servicemanden, hvis ikke jeg hørte, når han bankede på …) og har elmineret flere kolonier af små edderbasser oppe ved mit loft med træpaneler :surrender:
Har i denne periode, hvor jeg ikke har været så mobil, siddet og kigget på hvor meget der trængte til at blive ordnet … :s:

4 Synes om

mejsekugler i jemogfix …fin plastic spand, 4 kantet oven i købet …og kuglerne skal du nok få brugt

1 Synes om

Tig dig til en brugt papkasse hos din foretrukne detailhandler. Stop det hele til med krøllet avispapir. Og brug en masse tape til at holde sammen på det hele.

1 Synes om

Min fridag er gået med killinger, killinger, vaske køkken ned, pause, killinger, killinger vaske resten af køkkenet ned, killinger og killinger :grin: Jeg kan godt li og ha fri :blush:

10 Synes om

månen står flot i syd lige nu, til højre er den store “stjerne” Jupiter, og en bette sjat til venstre for Jup står Saturn…sidder i stuen og kan se dem med det blotte øje
kom til at se …med en håndkikkert kan man se 4 af jup’s måner - fra venstre ganymedes, europa, io og callisto

4 Synes om

Jeg skal ud og tølte :grin:

Og som Clara allerede sagde da hun var 3 år…mormor…jeg skal nok trække dig…og det har hun lovet igen…
Og hvem ved lige hvad det er at tølte her på en katteside…Skattekat som kommer fra Island måske, men er hun hestetosset?

Tølte er en gangart Islandske heste har :slight_smile:
Datteren har lovet at hun ikke tager kameraet frem når jeg prøver…ved ikke hvorfor jeg ikke tror hende …

7 Synes om

Nej, det er hun ikke … men jeg ved godt hvad det er at tølte :wink:

2 Synes om

Det vil sige…har du slet ikke redet da du var på Island?

Nåh vi er da nogle gamle hestepiger også. Har dog aldrig reder på en islænder, men ved godt have tølt er :wink:

1 Synes om