November tanker 2020

Den kan jeg godt slå!

Mimi havde en længere periode med halvdårlig mave mellem hendes første og andet kuld. Hun yndede at tørre måsen af på min sofa. :nauseated_face: Jeg tror, at hun forsøgte at slå verdensrekorden i bremsespor… :knotten: Derfor blev min sofa dækket af et billigt lagen, når jeg ikke var hjemme…

Hun stoppede heldigvis, da maven kom i orden.

1 Synes om

Haha, ups. Sådan kan det gå. Jeg fik også smagt småkagerne, men fortrød prioriteten lidt da vækkeuret ringede tidligere :hoho:

Det var da ikke en lang historie og tak for den.
Ja katteindhegning.dk kommer langt omkring, men de 99.9% er nu pga @FinnFrode! Jeg håber at kunne bevare og udbygge den.

I min verden er den side en virkelig vigtig brik til at få flere “blive på egen matrikel kat”.
Den bliver henvist til mange forskellige steder og jo flere der bliver bekendt med at man faktisk rimelig enkelt og ganske neutralt kan sikre sine katte (og naboer) tænker jeg også at katte, ad åre, kan blive mere accepteret i diverse boligforeninger.

Jeg kan nemlig sagtens forstå at folk ikke gider have katte til at rende på deres grund uagtet årsag til det.

6 Synes om

I dag har jeg kobberbryllup og jeg har haft stamnavn I 12.5 år…

Lidt af en mærkedag og vi vil fejre det I et svømmebassin i silkeborg

10 Synes om

Nasty :nauseated_face:

Kom glad, har vi ikke flere skønne Halloween katte? :jack_o_lantern: :ghost:

Uge 46 - Halloween

2 Synes om

I aften :bebe: hvis skidtet er tørt, kan vi flytte i lillestuen igen :slightly_smiling_face:
Vi har fået skiftet en overligger over terrassedøren fuget, malet vægge og loft ( hvilket jeg aldrig gør mere)
Så det passer perfekt med killingerne snart render af kassen :smile:

7 Synes om

Fik en blokade ved akillessenen i går. Glæder mig til, at jeg om en dag eller 2 kan gå normalt og uden smerter. Hvis jeg ellers kan huske, hvordan man gør. Fik også en god snak med ortopædkirurgen om, at man som en aller sidste udvej kan operere. Men nu prøver jeg igen med træning og indlæg - denne gang billige indlæg, som man kan købe færdige. Han lød ikke, som om han var meget imponeret af Sahva …

Jeg har også haft store problemer med min akillessene og prøvet ultralyd, øvelser osv. Ortopædkirurgen i Aalborg rådede mig til at gå til en bandagist og få lavet ordentlig såler :slight_smile: Jeg har stadig min kæmpe knude på senen, men nu gør det ikke længere ondt, når jeg går :slight_smile: Kun meget lange ture er et problem.

Det var også det, jeg gjorde sidste efterår, og det virkede indledningsvis, når jeg havde travesko med speciallavede indlæg på. Det gjorde stadig ondt, når jeg ikke gik i dem, men jeg kunne - selv i min utrænede tilstand - gå adskillige kilometer uden at blive generet af akillessenen (hoften er en anden snak …).

Men i løbet af foråret blev det slemt igen. På trods af indlæg og travesko. Smerterne har også flyttet sig mere ned omkring hæftet. Så forfra igen - denne gang dog uden at betale en formue for specialindlæg. Ortopædkirurgen mente slet ikke, det var nødvendigt. Almindelige generiske indlæg fra Matas var udmærkede.

Åh, jeg ville ønske, jeg ikke lige havde set, at det var fredag den 13. Jeg ville meget hellere have opdaget det i morgen :s:

Hvad er der i vejen med fredag den 13.?

Det skal jeg fortælle dig i morgen :slight_smile:

Tilføjelse. Nu så jeg også lige denne her.

Så var det vi købte det fedeste amerikanerkøleskab, for at finde ud af det var én skide cm for bred til hullet :dokdok: Då kl 23.30 i går var vi færdige med at skille køkken af og samle det igen med 2 cm større hul :dokdok: Jøsses et døøøw.
Men hold da op det er dejligt i dag :slightly_smiling_face: så nu må jeg ud og hente vores udstationerede kød :smile:

7 Synes om

1 Synes om

Men det er jo bare en ugedag og en dato :wink:

3 Synes om

:slight_smile:

Den får mig til at tænke på i går, da jeg kørte forbi et stort nåletræ, der så ud til at være vissent. Et lærketræ, tror jeg. “Er det mon gået ud? Eller fælder det mon om vinteren,” tænkte jeg ved mig selv.

Så er der bestilt tid til at skifte til vinterdæk + det store eftersyn og en gennemgang af hvad der skal til, for at få bilen gennem syn. Jeg er så glad for at have en mekaniker, som man kan stole på og som er til at betale :smil:

4 Synes om

well…i morges måtte jeg akut en tur til mekkeren …servostyringen rykkede, manglede væske …så skulle jeg lige bruge TV’ets andre udgange…så forsvandt en af indgangene…så øffede jeg i det ½ time før jeg fandt ud af at TV’ets alternative remote også taler med en HDD recorder og havde forvirret setuppet ,den dag måtte gerne slutte nu

Jeg arbejdede hjemme og var faktisk ikke uden for en dør i går. Ikke at det selvfølgelig er nogen garanti, men med mindre der viser sig noget på bagkant, slap jeg gennemdagen uden uheld :slight_smile:

5 Synes om