November tanker 2020

Jeg tror ikke der er nogen der har fået fat i pointen i mit indlæg …
Og det med at se med øret skrev jeg med vilje :ok:

Jowjow kattemor og jeg taler også med mine og forventer svar :wink:

Svarede han eller? :slight_smile:

Bølle-Bjørn er blevet blind …

Ej det havde jeg ikke set. Godt set at det var noget skidt med det ene øje, men helt undgået min opmærksomhed at han var blevet blind. Hvornår er det sket?

Husk ugens konkurrence. :grinning:
Emnet er ‘Favoritter’ så der burde virkelig være mulighed for fortolkning.

Uge 45 - Favoritter

2 Synes om

Jeg ved ikke hvad LouLou har sniffet, men hun kunne godt dele med mig … :venter:
Selv om mit knæ sikkert ville protestere over at skulle fræse sådan rundt, hvis ikke det lykkedes mig at kanalisere den energi over i en mere konstruktiv bane :surrender:

4 Synes om

så er der næsten pakket økogris…vildmisserne har fået stegt nyre…leveren er så lille at jeg næsten ikke gider at lave leverpostej…der bliver kun til en eneste bakke

2 Synes om

Hvor køber man gode drillepinden uden snor?

Vi havde købt nogle, der plejer at være gode, på zooplus. 2 min leg og de er delt i to :person_facepalming:

Hos mig, f.eks. :wink:

1 Synes om

Se det er sjovt, vores samtale den anden dag, taget i betragtning :joy::joy::joy:

i en mangel på Søften-udstilling, en isolering fra omverdenen og øv-følelse over at en god webshop har meldt ophørsudsalg, så har jeg besluttet at forkæle mig selv med en dejlig jakke og et nyt bælte til jagtbukserne :ups: så hjælper det også shoppen med at få solgt lidt af varelageret :ups:

… hvis det skal være på den måde, nå! :ups: Så kan vi da også bare gå i selvforkælelses-mode og købe tøj og rødvin! :hoho:

8 Synes om

Du bliver da nødt til at nævne webshoppens navn :wink:

Elsker når der er tema fester på skolen…

Fandt det fedeste kostumer til mine to ældste og vi har brugt vores fredag på at hygge med sminke før de tog til fest

13 Synes om

Antlers.dk

Rabatten får man ved at bruge koden OPHØR40 :slight_smile:

1 Synes om

Hvor kan jeg se varerne? :slem:

jeg skulle ellers ha’ haft en peberbøf…men den havde vist været for tidligt ny… :blegne: :brakkesig:

Der er ikke noget skønnere end når man har samtlige frysere fyldt op med gris. Til gengæld er det noget bøvl, når så en af dem står af!
Så nu laver jeg mad i stor stil og har lige afleveret kød til et vennepar, hvor vi låner plads til på torsdag, hvor den nye kommer.

8 Synes om

Hold da op der er stor forskel på kuld og deres aktivitetsniveau.
Sidste kuld var hyperaktive og nærmest rendte på væggene, meget mere aktiv end vores tidligere kuld.
Men de to kuld vi har nu, ja de er kedelige i forhold til til sidste kuld.
De bliver godt nok holdt i kort snor af missemødrene, specielt Naomi, står det til hende, ja så fik de ikke lov til at forlade badeværelset.
Åh ja, de leger da tagfat i køkkenet og kan daske lidt til en drillepind, men det er absolut ikke at mærke vi har 10 killinger på 7 uger pt

3 Synes om

Du kan finde det meste her Jewlzgalore Der er rigtigt mange forskellige modeller, men ingen af dem har snor eller elastik - det tager ca. 2 minutter, før mine egne har ødelagt den slags, så det gider jeg ikke forsøge at sælge til andre :wink:

Send mig en besked, hvis du har spørgsmål. Der kan være ting, jeg ikke har fået på FB-siden eller som kan være svære at finde :slight_smile:

(Og så giver jeg gode mængderabatter :stuck_out_tongue: )

1 Synes om