Novembers (2017) kattebilleder

Jeg har nok slet ikke lyst til at bruge hverken min stol eller trøje lige nu :thinking:

21 Synes om

Fatal med bedene øjne og fuldstændig omsorgssvigt i blikket…
Hun blev nægtet at æde mit musli :roll_eyes:

17 Synes om

Amen Louise, du er også så ond… så lad dog barnet :joy:

4 Synes om

Vi har været hos dyrlæge. :smiley:

19 Synes om

:uha: ONDE ONDE QUINDE! :rofl:

3 Synes om

Jamen musli ER missemad, i aften forbeholdt gravide madammer :wink:
I modsætning til Fatal sidder Hildi pænt og venter på jeg er færdig men forventer dog jeg holder kop/skål/tallerken :grin: Brian er kold…

15 Synes om

Asta er ved at være en stor smuk pige :heart:

asta4

23 Synes om

Nej hvor er hun en fin, sort kat :hjerte: Det er nu godt, du ikke skal undvære sådan en i dit liv :slight_smile:

4 Synes om

Gamle Frida gider ik rigtigt vores hund, så hun opholder sig meget ovenpå sammen med Fiona. Hun elsker at komme ud på altanen, så hun nappede lige en bid sol i dag. :slight_smile:

17 Synes om

En lille træt vampyr.

20 Synes om

Har i låst soveværelsesdøren om natten - for en sikkerheds skyld :yikes::yikes:

1 Synes om

Sådan ser det ud 5 minutter efter man er kommet fra job, har smidt fredagens reklamer på spisebordet fordi man er ved at p-tisse i bukserne

18 Synes om

Rufus er begyndt at fjolle igen :love:

rufleg1

Han har været tydeligt nedtrykt siden han mistede sig bror Nimbus :brist: Hele flokken har været påvirket. Jeg har aldrig oplevet tabet af en kat have så stor en effekt på hele gruppen før, men Nimbus fyldte også meget og var en ganske særlig kat. Han var ven med alle :hjerte: og holdt ro i flokken, så det hele har været lidt “skævt” imellem kattene de sidste uger :sur: Men den sidste uges tid er det begyndt at vende og de er ved at finde hinanden igen :slight_smile:

22 Synes om

nu 4 på stribe i alle reklamerne…what to do

17 Synes om

tab af en førerkat tager tid, hierakiet skal jo reetableret, dejligt det går fremad

2 Synes om

Oplevede det samme her da Honey måtte til de evige marker i august. Han holdte så meget sammen på det hele her, og meget mere end jeg var klar over. Han var ikke førerkat, men samlingskat vil jeg sige. Der er først ved at være ro på nu… og Juliet har vist sig at blive den nye samlingskat…utroligt nok :gruble:

3 Synes om

Har du slugt en flue? Nej mor, men den sidder der lige oppe på væggen og jeg vil SÅ gerne have fat i den!

15 Synes om

Spotty overvejer, om han gider lave noget havearbejde …

19 Synes om

Gad han, den skønne stribemis? :cat:

Nej … :venter:

1 Synes om