Novembers (2017) kattebilleder

Så er der løbetid igen… lyd på… og manden er her utroligt nok stadigvæk… men det skyldes måske at tøser i løbetid ikke har adgang til soveværelset når de løber :joy:

2 Synes om

Fandt lige dette gamle billede af Spotty, taget et par uger efter han flyttede ind hos mig … Aww! :wehuu:

mittblogg

19 Synes om

Hmmm… Er det nu jeg skal nævne at Alvin, min hankat, lyder ca sådan flere gange hver eneste dag. Og jeg er rimelig sikker på at det ikke er løbetid. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha jeg nænner ikke se den igen, nu hvor Stevie endelig er faldet ned igen :joy:

dE[quote=“Enki, post:23, topic:235909, full:true”]

Hmmm… Er det nu jeg skal nævne at Alvin, min hankat, lyder ca sådan flere gange hver eneste dag. Og jeg er rimelig sikker på at det ikke er løbetid. :stuck_out_tongue_winking_eye:
[/quote]

Åh gud Enki. Jeg ville ikke overleve hvis mine lød sådan her flere gange om dagen hver eneste dag :sweat_smile:

Hehe, nej det ville næsten også være synd. Tøsepigebarnet har lagt sig til at sove lige pt :hjerte:

Åh gud Enki. Jeg ville ikke overleve hvis mine lød sådan her flere gange om dagen hver eneste dag :sweat_smile:
[/quote]

Det mest ironiske er, at fordi Emina absolut ikke er en stille kat, gik jeg efter at næste kat skulle være en stille kat, så jeg ikke skulle leve sammen med to larme-hoveder. Og da kattehjemmet jeg fik Alvin fra, aldrig hørt ham snakke, kunne de jo ikke nævne at han gjorde det. Men hos mig gjorde han det fra dag 1. :besvimer: :hoho:

Heldigvis er meget af hans snak, faktisk så snakker han med og til mig, og det synes jeg det meste af tiden er sødt. Men når han bare går rundt og råber, kan jeg godt blive lidt træt. Og når de skal have mad, har jeg nu to katte der lyder som om de er ved at dø… suk På plussiden, synes jeg ikke længere at Emina larmer så meget, da hun jo bliver overgået af Alvin. :surrender::grin:

3 Synes om

Uskylden lyser ud af fjæset på ham - ham bliver der aldrig ballade med :blush:

4 Synes om

Blua synes at naturprogrammer er yderst spændende. Cookie…? Not so much :tihi:

16 Synes om

Dejligt med varme …

18 Synes om

Ville lige teste om et par kugle øjen var orange på siden

14 Synes om

Hvor er de smukke - hvem tilhører de? :heart_eyes:

Vores nye skud på stammen Octavia, vi glæder os til at udstille hende

3 Synes om

Européer er elegante og adrætte, ikke? :tihi:

9 Synes om

har han fået en på nyseren eller er han kommet til skade ved klumpethed?

Han fald op ad trappen til terrassen, fordi han var på vej hen til mig i fuld firspring. Det så ret vildt ud!

nååeee hans M er jo fordi han er en korthåret mang ku…

God bedring til bassen :grin:

2 Synes om

Det der med at lægge sig på midten af dynen er et særdeles udviklet talent, som Bertil har :tihi:

14 Synes om

Det må man sige ja til! De brænder da virkelig igennem :hjerte:

1 Synes om

Hun er nu en meget pæn bette mis hende Fatal :blush:

11 Synes om