Novembers (2017) kattebilleder

Ja KG er nu super til at smide billeder op på samt det fungere på en nem måde uden for problemer, og billederne bliver ikke forvringet, ser frem til at bruge det i fremtiden :smiley:

3 Synes om


Når vi er hjemme, så skal der puttes på sofaen :hjerte: Af den grund ser vi mange lidt bøvede ansigts udtryk fra Mille :tihi:

20 Synes om

Grynet aftenbillede, men jeg synes altså at han er så nuttet <3

19 Synes om


Den her hængekøje-med-sugekopper er jeg godt nok positivt overrasket over :).
Dels BRUGER kattene - specielt Krismis og/eller Adelie - den faktisk, og dels fordi den til min store overraskelse bliver hvor den skal.

Jeg købte den på Wish. Regnede ikke med det helt store … men den virker altså :slight_smile:

15 Synes om

Mums! Kattegræs!!

14 Synes om

Det er altid rart, når nullerputterne skal vaskes :tihi:

16 Synes om

Drengene gamer :heart:

Det er første gang den lille har måtte ligge op ad James, som ellers er lidt jaloux. Det hjælper nok, at James sov inden killingen kom derhen :slight_smile:

18 Synes om

Jeg kan godt lide at Rune bare sidder og gamer videre, selvom der er 2 katte teoretisk i vejen for hans mus. :smiley:

1 Synes om

De har en meget god aftale. Han skubber rundt på dem til de ligger, så han kan bruge musen og de vigtigste taster :tihi:

Nogen gange brokker han sig godt nok over, at musens ledning bliver lidt for kort :wink:

11 Synes om

Han kan da bare få fat i en usb forlænger til musen’s usb (jeg går ud fra den er sat til puteren via usb :wink: )

1 Synes om

Jeg bare imponeret over at de ikke tygger i ledningen.

Herhjemme overlever mus, keyboard og div I-ting ledninger ikke længe.

Dét gør de skam også! De tygger i alt der tilfældigvis er i nærheden af dem… Rune tør heller ikke hive mere ledning til sig, når de ligger der :stuck_out_tongue:

Mere de kan gnave i :uha:

2 Synes om

Vi andre knokler i det nye hus - Sigga sover skønhedssøvn…


Hun har simpelthen taget flytning og håndværkerlarm i stiv pote :hjerte:

23 Synes om

Ah ok - nogle gange kommer hun også ned og observerer, om vi gør det godt nok :sunglasses:

15 Synes om

Jeg synes det er imponerende, at du både har kat og plysmøbler … jeg opgav mine for maaange år siden :surrender:

Det der er Siggas stol. Den er slidt og grim som ind i h…, men hun elsker den og får lov at kradse lige så meget i den som hun lyster - mod at hun lader sofaen være i fred!

7 Synes om

Har lige fået pakke fra Zooplus og de er glade for kassen

21 Synes om

Ja. Men billigere at købe en ny forlængerledning end at købe en ny gamingmus :wink:

1 Synes om


Vi passer en MEGET UNDERLIG kat her i weekenden :joy:
Krismis ved ikke heeeeelt om den er farlig eller ej :sweat_smile:

19 Synes om

Æv, troede lige, at det var en ny vare hos zooplus :heart:

2 Synes om