Novembers (2017) kattebilleder

Smukke Tokki :smiley:

1 Synes om

Hun ser rigtig nuttet ud:heart_eyes:

Along came a … det var ikke en edderkop, men havde helt sikkert mere end 4 ben og var ikke så hurtig = aftenunderholdningen i hus :laughing:

16 Synes om

Drengene i det nye træ fra Active Cats

Bastian og Dushara Tatters and Rags

18 Synes om

Lange siatalere på fluejagt.

20 Synes om

Jeg ælsger dig! Selvom jeg ikke må vaske dit skæg… Eller sidde på dit keyboard… Eller jagte Louis… Eller gnave i ledninger…

23 Synes om

OMG - den stakkels kat må jo tydeligvis ingenting :joy:

6 Synes om


Vi eeeeelsker fløde! Eeeeelsker det simpelthen! Og vi skriger lige fra morgenstunden, hvis det iokke bliver hældt op straks to-benene kommer nedenunder. Faktisk overvejer vi at ønske os en ko i haven, en rigtig jersey ko! Det var vel ikke for meget…
:paw_prints: - ups´erne

24 Synes om

Har der sneget sig en enkelt ikke-ups’er med i koret - eller været mere end en enkelt ups-loader involveret i frembringelsen…? :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

I dag forsøgte jeg at fange Otto, men han stadig er killinge-nuttet… Han er altså noget bedre til ‘jeg dræber dig’ looket, når der er en drillepind i nærheden :joy:

Til gengæld er jeg imponeret over, hvor maskulin, han allerede er - også selvom han bare er en stor bunke fluff :unicorn:

Billedet er lidt grynet, for der nåede at blive lidt for mørkt inden jeg knipsede ham.

19 Synes om

Kvalitetskontrol og selvudnævnt mundskænk er klar.

11 Synes om

Der var lige en enkelt rigtig bimse, der gerne ville være med - Nice Little Penguin så vidt jeg kan se :slight_smile:

2 Synes om

Theodoristen snorkbobler og forsøger at fylde så meget som muligt.
Han lykkedes meget godt med det projekt…

10 Synes om

Lighthouse AKA Luffe. Jeg synes altså han er en pæn killing!

18 Synes om

Han er da mere end pæn - han er smuk, er han :heart_eyes:

Der sidder da også et par pæne killinger i baggrunden :star_struck:

5 Synes om

Nogen synes det er koldt derude

16 Synes om

Kan man sige noget om farmands farve/mønster ud fra kilingernes farver/mønstre? Jeg tænker, mormis nok ikke kan løbe fra sin andel i disse skønne ups’ere :yum:

Uden at have set ham ved vi at han må være spottet med hvid. Jeg er dog ret sikker på at jeg rent faktisk HAR set ham for et par uger siden, og han var ganske rigtigt sort spottet med hvid - egentlig en pæn kat, bare ikke lige på min invitationsliste :slight_smile:

4 Synes om

LouLou fanget i en solstråle i går :wehuu:

17 Synes om

Skal Sagas halvsøskende egt ikke have deres egen præsentationstråd? Det kunne være godt med flere individuelle billeder og lidt personlighedsbeskrivelser :wink:
Hvor gamle er de egt nu?