Novembers kattebilleder

Fine Mille :inlove:

Der vist er lettere forkælet :tihi: Hun fandt noget køligt kondens vand på vinduet, som hun begyndte at lappe i sig, med det resultat at hun fik serveret køligt vand i sofaen :joy: Som i vand fra køleskabet tempereret vand fra hanen, og hun var fint tilfreds med serveringen :tihi:

18 Synes om

Så skønt at se :heart: De er jo det perfekte match :heart:

4 Synes om

Ingen tvivl om at han passer perfekt til jer :heart: og endelig har du også fået en kat, der elsker at putte hos dig :heart: og lidt sjovt, for her ville han aldrig putte :tihi:

5 Synes om

Der er 5 badeællinger. 3 piger og 2 drenge.

De får franske navne, da faderen er fransk.
Pigerne: Sidonïe, Eisabèu og Manon.
Drengene: Matiéu og Gaspard.

19 Synes om

Alvin er en stakkels kat, slet ingen ordentlige sovepladser, må tage til takke med at sove på flyttekasser.

Eller… måske har han da lidt at vælge imellem. :grin:

Nullerputten Emina fik af Lykke og Rune.

Jeg har fundet ham en større og bedre passende katteseng til en af hans yndlingspladser.

Og så har jeg endelig fundet et sted at ligge hans elskede haj, hvor han vil bruge den igen.

20 Synes om

Nogen har vist lært noget af Mille, når det kommer til at række tunge :joy:

16 Synes om

I dag blev Mille ikke så fornærmet at hun straks gik, da Masso kom og blandede sig i vores puttetid :hjerte:

Mille fylder ret godt, når hun putter på mig, så Masso får møffet en del, for at finde god plads og det gider Mille ikke :joy:

Og ja jeg ved godt, at jeg får en potentiel udfordring når Masso bliver ældre og større og får mere ro til at putte med Mille ift. at være fanget under dem :tihi:

15 Synes om

Prinsessen på ærten. Fionas nyeste sovested. :heart_eyes_cat:

19 Synes om

Dejlig blød og med masser at kikke på. :thumbup:

3 Synes om

Ja der bliver fodret rådyr dernede bagved. Det startede (selvfølgelig) med en kigge plads til mig selv. Men så… :grin:

5 Synes om

Alt for de kære katte. :hjerte:

4 Synes om

I hver sin seng… :slight_smile:

Bastian & Dushara Tatters and Rags, 22.11.2023.

18 Synes om

Simba har ikke helt fundet ud af at pipperne ikke kommer når det er mørkt

9 Synes om

God weekend til alle (siger Nalle) :smile:

18 Synes om

Jeg blev lige overfaldet :grin:

17 Synes om

Nogen har vidst savnet Toby :heart:

14 Synes om

Nåhrr… :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Frederik hygger med badeællingerne.

19 Synes om

Og nej han er ikke ved at vaske sig, han tager en lur efter at have været været i topfart et par timer :joy:

17 Synes om

Der er altså noget med den samlevejledning… :face_with_monocle::smile:

2 Synes om