Novembers mad

I dette forum er de få officielle grupper, der faktisk blev benyttet, blevet til almindelige kategorier i Off Topic. En af dem er Opskrifter. Jeg foreslår vi omdøber kategorien til Mad og opskrifter og så lægger madtråden her derind.

3 Synes om

bliver det så ikke svært at finde opskrifter tror du …?

anyway …hånddeller i dag …

1 Synes om

Det kan godt være. Det er ikke sikkert, det er et godt forslag :slight_smile:

Alt andet lige, bliver det da lettere, når trådene ligger i en kategori der hedder “Mad og opskrifter”, end bare i offtopic.

3 Synes om

Jeg tænker det samme :slight_smile:

Jeg tror heller ikke opskrifter bliver væk, fordi madtrådene kan man jo nemt se bort fra, hvis man scroller igennem emnerne.

Jeg vidste så heller ikke, at her var opskrifter :ups:

resterne fra gårsdagens risbowl - Uhm

:slight_smile: Det har der nu altid været - men før var det jo egentlig en gruppe, som man kunne tilmelde sig. Det er ikke sikkert, du var tilmeldt? I det nye har jeg lagt et par af de grupper, der faktisk blev brugt, under Off topic. Fx Opskrifter. Som hed et eller andet meget længere før. Mens Vi med hund er blevet til Andre dyr end katte.

det er da værd at prøve…

de sidste deller, ævlekage med flødeskum, skotsk kaffe …samme som irsk, men med whisky i stedet for whiskey …og hvis der stadig er flødeskum, så en gang chokolade med flødeskum, revet chokolade og kanel øverst

Uhm røde linser og masser af krydderier. Smagte helt vildt godt og nu er jeg så mæt at jeg ikke kan rokke med ørerne om jeg så forsøgte!

1 Synes om

Her fik vi de sidste hjemmegjorte forårsruller + lidt rugbrød.

Lige om lidt skal vi have bøf bearnaise med fritter og ærter :slight_smile:

Der er åbnet en foodtruck med thai mad her i byen, så den måtte vi da prøve her til aften. Nøj, det var godt og lækkert.

1 Synes om

Det er ikke i nærheden af Århus, vel? :bebe:

Nej desværre. Den bor på grænsen mellem Albertslund og Glostrup.

Og den er rigtig god :savle:

2 Synes om

spaghetti bolognese…

Æbleskiver

1 Synes om

Noget sammenkog af en rest hamburgerryg og rest skinke, med nogle tomater, en peberfrugt, løg, hvidløg og nogle gulerødder og med en gang pulver kartoffelmos :slightly_smiling_face:

Græskarsuppe med kylling :savle:

Flødestuvet spidskål med falafler og lidt kartofler.

Og pandekager med syltetøj.

Ovnbagte folieindpakkede sejfileter med grøntsager i hollandaisestuvning :joy: (forstået på den måde at jeg hældte en hollandaise-pulversovs ned i grøntsagsvandet. Det er ikke sidste gang jeg prøver det :grinning:)