Novembers mad

Samme som i går, stadig sundt :rock:

Græskarsuppe med laksefilet. Som topping ristede græskarkerner, æbletern og græsk yoghurt og et flute. Nøj det var godt!

Rugbrød med æg. Dessert: hjemmebagt sandkage.

Veganske mini samosas med smeltet ost på.

Valgflæsk med persillesovs, kartofler og blomkål

Tunsalat med courgette og kapers. Koteletterne var ikke tøet op :venter:

Valgflæsk og spidskålssalat med mormordressing

Indbagt valgfisk :tihi: , med spinat og ostesauce og indbagt rejer med dildsauce.

Wok med marineret tofu, grønsager og vandkastanjer i karrysovs.

1 Synes om

Brownie og Chai latte… jeg trængte til trøst. Hvis du har læst nogle tanker andetsteds ved du hvorfor…

… og senere resten af græskarsuppen fra de seneste dage

Svinemørbrad med kartofler, salat og brød og is til dessert. Havde hyggelige gæster idag :wink:

1 Synes om

i går blev valgflæsket udskiftet med crispy chicken burger menu med hvidløgs-mayo fra Bogø’s… mmmmm det er alt for dyrt ift. hvad man får af mad, men muuuums det smager godt! :smiley: :savle:

Nu har jeg gjort det, jeg truede med tidligere - flyttet madtråden ned under Opskrifter - som så samtidig er blevet til Mad og opskrifter. Så det er også der, decembers madtråd skal ligge, hvis nogen opretter en.

4 Synes om

Svinemørbrad med kartofler, salat og brød og is til dessert fik jeg serveret i går og ÅD så jeg ikke engang var sulten i morgen :smiley: Det var gåååååååååt!

1 Synes om

Kotelet med rød spidskål, champignon og løg og fennikelfrø i flødesovs.

Chokolade (incl chokoladefinger på ipaden mens jeg skriver)

Tomatsuppe med kødboller og nudler

Lakserilette :drooling_face:

Rester

enig

Rodsammen af rester og ting fra fryseren. Kylling, pølse, kartofler, porre, gulerødder, ærter og rødløg. Smidt i en gryde med vand, pikantost, timian, oregano, salt og karry. Og det smager godt, så næppe sidste gang jeg laver det. :ok:

I går stod menuen på stegt flæsk og persillesovs :heart_eyes:

I dag … en wrap med falafel fra Ghetto :’(

Jeg vil altså helst arbejde EFTER spisetid …