Novembers tanker

Det har jeg i hvert fald ikke oplevet, at hun gør. Så det måske værd at prøve.

Det har de nu så tit været der, hvor jeg boede før, men der havde jeg to lukkede døre imellem os. Det kan jeg ikke have her. Og hvis jeg så glemmer at lukke døren en enkelt gang, er det jo nok, hvis hun ellers stadig har den trang. Jeg er bange for, det ville stille for store krav til min hårdt prøvede hukommelse, hvis jeg skulle huske at lukke døren altid :slight_smile:

Det kunne jo nemt løses med en automatisk dørlukker, den behøves ikke nødvendigvis koste alverden i et byggemarked.

Der findes løsninger til det mest :wink:

Jeg vil nu godt se den automatisk dørlukker, der er så hurtigt, at en kat ikke kan nå at smutte ind :hoho: Men ja, der er sikkert løsninger, men så ender løsningerne bare med at blive så indviklede, at det nok er lidt nemmer at tage brillerne på, når jeg skal stille på varmen :joy:

2 Likes

Kan huskeren klare at lægge et sengetæppe på? For så kunne du evt. købe en “plastik dug” og smide på? Sådan et tykt et i totalt plastik voksdug-typen? :slight_smile:

1 Like

Det tænkte jeg faktisk også - og så ville jeg formentlig rende og åbne døren i tide og utide, for at være sikker på, at katten ikke var blevet lukket inde i soveværelset ved en fejl… :sunglasses: :wink:

3 Likes

Faldt lige tilfældigt over dette PhD-projekt. Man kan da håbe, at der kan skabe mere opmærksomhed om kattes status og velfærd :slight_smile: https://dyreetik.ku.dk/forskningsprojekter/projekt-vildkat/

1 Like

Fordelen ved at arbejde på et dyreinternat er at man - helt legalt - kan tage en blunder på 3 kvarter sammen med en hundehvalp, der er ked af det…
Nøj, det var hyggeligt. Og hunden trængte til den slapper.

17 Likes

Nogle mandage er bare ræddi slemme at komme igennem! I dag er én af dem :knotten:

3 Likes

Hvem har tisset på din sukkermad?

Se nogle fine catnip crackers, jeg har fået lavet :smiley:

Jeg er sikker på, de dufter daaarjjjligt :stuck_out_tongue:

(kan medbringes til Racekattens udstilling om søndagen, hvis nogen er interesseret)

7 Likes

Analysemodellen til dokumentarprogrammer i samarbejde med SU motiverede unge elever.

1 Like

:lol:

:clap:t3: yaah, manden har fået tjekket vagtplan og det kan lade sig gøre at komme med på udstilling - endelig!

Dejligt han så gerne vil det, og så håber jeg de to tøser er med på den idé (Kaluwa & Naima) :pray:t3:

2 Likes

Så venter jeg bare på der åbnes for tilmelding til Nørresundby :pray:t3:

1 Like

Yubiiii jeg har lige fået at vide at jeg er blevet optaget på G3 på PawPeds Academy. Var på venteliste til efterår 2020, så fedt at jeg nu kun skal vente til januar.
Til ikke opdrættere så er G3 4 mdr. katteopdræt nørderi på engelsk og ca en millionmilliard sider der skal læses og esseys der skal skrives og tests der skal tages.
Hjernegymnastik!
https://pawpeds.com/pawacademy/courses/g3/g3info.html

9 Likes

LouLou har sovet til middag ovenpå min Twix … :flushed:

7 Likes

Imorgen skal Sixten have opereret en indkapslet byld ud… Den er bittelille og generer ham slet ikke. Og den er helt 100% velfortjent! Han er en lømmel! Det er lidt dårlig timing, for egentlig skulle han have været til Sverige på dametur. Men nu må det vente til næste løb. Suk!

3 Likes

Øv, der er en her i byen, der skriver på FB, at hun har pillet et hagl ud af sin kats bagben :rage: Godt, mine ikke løbet frit!

1 Like

min CD afspiller lød pludseligt som en hakket pla en hakket pla en hakket pla…det var så Fnug der dansede tango ovenpå den …

4 Likes

det har ikke været et moderne luftvåben…så havde benet været brækket som minimum

2 Likes