Nr. 524. tråd om Immunecare Colostrum

Nu har det jo været anbefalet et stykke tid, og jeg vil gerne høre, om nogen af jer, der bruger det, stadig er glade for det?

Har nogen af jer haft held med at bruge det imod tandkødsbetændelse? Vi har lige haft 2 katte til tandrensning i mandags, og nu vil vi gerne prøve at se, om vi kan holde betændelsen væk med noget tilskud.

Er det denne, som I køber?
http://www.immunecare.co.uk/Immunecare-Colostrum.html

Findes den billigere andre steder? Hvordan er doseringen til kat? Kan man overdosere?

Ja, mange spørgsmål, så håber nogen kan fortælle lidt mere :slight_smile:

Jeg havde held med at finde det lidt billigere på ebay :slight_smile:
Men ellers er det den side du linker til. Krydser for at det virker for dig :slight_smile:

Jeg bruger det…til mig selv :slight_smile:
Har lige inhalèret 4 store kapsler til morgenmad:høhø:
Det er min fulde overbevisning, det styrker immunforsvaret. Fakta er i hvert tilfælde jeg IKKE har været forkølet siden sidste gang og det er en del længere siden end de normale intervaller mellem mine kølelser.

Jeg har prøvet det på en kat jeg har udstationeret og så til ham i forgårs. Der er overhovedet ingen effekt. Tværtimod synes jeg det er blevet værre i den periode :S

En pille om dagen tror jeg de fleste giver.

Heller ingen effekt her, men det har godt nok også været lidt on-off, om jeg har fået dem givet her i første omgang pga. uniopgaver og jul osv. Men der er stadig 3,5 glas tilbage, så vi kan nå det endnu :stuck_out_tongue: Jeg har dog ikke de store forventninger, for jeg tror den pågældende kat mest af alt er påvirket af sin allergi.

Hmm jeg har godt nok ikke prøvet det på kattene , men jeg havde købt det til mig selv . Og der er ingen virkning, mit immune system er lige så flad so altid. Både hvad jeg selv kan mærke og hvad mine blodprøve fortæller. Men det skader jo ikke så jeg forsætter de næste par måneder og ser om det ændrer sig.

Her har både katte og mennesker god effekt af det. Det har haft en god effekt på rødt tandkød. Vi har brugt det, I kan se anbefalet i de andre tråde.

Jeg brugert dette produkt New Zealand Colostrum Powder 450g til mine katte og jeg syntes især Almira har haft rigtig god effekt af det.

Jeg har brugt flydende colostrum fra LR til mine katte. De får det hældt ud over deres vådfoder.

Jeg bruger det iøvrigt også selv - og må erkende at jeg heller ikke denne vinter har kunnet undgå en omgang influenza! :frowning:

Det har ikke desværre ikke gjort nogen forskel på min Noni’s tandkød. Det er og forbliver let rødt ved helt nede ved tandkødsranden :frowning:

Knus Gitte

Jeg har lige fået dette hjem. Hvor meget og hvordan giver i det. Jeg gav 69,90$ for 2x450gram.

I kapslerne, som er en dagsdosis til en kat, er 480 mg - altså ca ½ gram. Den allermindste måleske indeholder 1 gram - så ca. en halv af den.