Nu blev her stille

Tænk godt 13 uger er gået, og vores små killinger er rejst hjemmefra - 2 flyttede sammen til Roskilde, og 1 flyttede til København, hvor der bor en brite i forvejen.

Gaia er osse flyttet, ind til en sød lidt ældre pige i Kastrup …Hold op, hvor var det svært at aflevere hende, jeg håber det bliver sjældent jeg bliver nødsaget til at omplacere en af mine voksne tøzer, for det dur jeg simpelthen ikke til, jeg knytter mig alt for meget til mine katte …Jeg ved at Gaia har fået det bedste hjem, som kan findes, og med tanke på det, så kan jeg forlige mig med beslutningen.

Nu kan vi igen færdes frit i vores hjem - Sluserne og dørene er fjernet, skønt igen at kunne færdes uhindret, og ikke gå i konstant frygt for nye sammenstød mellem kattene.

Vores bestand består nu af de tre gamle kastrater ( Pretty - Gabby og Crazy ) og de to pigemisser fra kuldet ( Birdie og Lucky ) så nu skal vi ha’ fundet rytmen og harmonien igen - De gamle synes godt nok ikke det er særlig spændende med to livlige killinger i huset …meeeen mon ikke, de hurtig vænner sig til det ?

Tillykke!!! :slight_smile:

Puha - jeg kan kun føle med dig :græde:

Mine 2 killinger nærmer sig også tiden til at de skal hjemmefra. De er 12 uger i midten af november… :brist: Heldigvis skal den ene til min moster, og den anden til en ven af familien, som bor tæt på hende, så jeg kan følge deres opvækst :smiley:

Uhhh hvor må det altså været svært for dig Alice :ked:

Jeg håber at den genopståede ro fortsætter :slight_smile:

Pyha … det er aldrig sjovt at skulle af med sine katte, hverken store eller små :kram:

Men når det nu skulle være, så er det dejligt at man bare ved de har fået de aller bedste hjem :wehu:

P.s. Gaia er stadigvæk tilsalg inde på vildkat :fløjte:

Pyh, hvor må det bare være hårdt. Jeg ville ikke selv du til at skulle sige farvel til killinger og voksne katte, som I der er opdrættere gør. Jeg knytter mig alt for meget til mine katte.

[quote=Skattekat;263917]Pyha … det er aldrig sjovt at skulle af med sine katte, hverken store eller små :kram:

Men når det nu skulle være, så er det dejligt at man bare ved de har fået de aller bedste hjem :wehu:

P.s. Gaia er stadigvæk tilsalg inde på vildkat :fløjte:[/quote]

Godt du siger det, jeg må lige ha’ skrevet til Dorthe og bede hende om at tage Gaias annonce væk.

Efter alle mine år som katteejer er denne beslutning noget af det sværeste at skulle tage. For det første er det svært at sige farvel til en misling man har delt hjem med i over 2 år, og knyttet sig inderligt til - For det andet føler jeg det lidt som et nederlag ikke at kunne få hende ind i flokken igen, men set i bakspejlet, så har der været tegn på, at Gaia ikke er en misling som trives i flok.

Og jeg har hørt fra hendes nye slave …Det går fortrindeligt i hendes nye hjem. Hun har fundet hendes ynglingsplads i sengen, så Lone må ligge vippende helt ude på kanten - Nu skal Gaia bare lige vænne sig til alle de flyvemaskiner der brager hen over hovedet på hende, men det er sikkert bare et spørgsmål om tid.

Jeg har osse hørt fra de nye killingeejere, og alle killinger har mødt deres nye hjem med højt løftede haler og godt humør …Og så kan man som opdrætter ikke ønske mere :slight_smile:

Jeg knytter mig osse ALT for meget May-Britt, og jeg havde ikke regnet med at skulle træffe denne vanskelige beslutning, men desværre blev det sådan …Og beslutningen blev 100% truffet ud fra hvad der ville være bedst for Gaia.

Jeg tog det rimelig pænt at skulle aflevere killingerne - Denne gang var jeg bedre forberedt på, at jeg kun havde dem til låns, og når man som jeg, havde så mange henvendelser, at man kunne vælge og vrage, så er det med sindsro og vished for, at de bedste hjem og slaver er fundet til dem :slight_smile:

Pyha, det må være svært. Især at skulle aflevere Gaia, men kan godt forstå at du har valgt at trække den beslutning. Hun kommer garanteret til at nyde fuldstændig at trone og lege dronning hos hendes nye ejer :slight_smile:
Men kan godt forstå det er rart at kunne have åbne døre derhjemme igen. Lever selv lidt med opdeling herhjemme - drengene spiser Mea’s nyrediæt foder ellers.