Nu er de alle "ude af huset" - På Camping ;-p

Så kan vi godt gå i gang med balladen [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
-bananer

Hvem skal vi starte med at bagtale… og hænge ud -hæhæ

Er der nogle der har nogle gode sladderhistorier om de der ikke er tilstede, de behøver ikke at være sande, bare de er spændende -skadefryd

-LOL

Hmmmmmm, vi kunne jo starte med Troldemor, og hvor streng hun er overfor Elly -uh -uh -uh -uh -uh

KAN det virkelig være rigtigt, at den stakkels mand, skal tigge og bede om en killing motocanaglia_nonegiusto

Det er SÅ synd for ham, syntes jeg -jailjail

-høhø -høhø De er nok lige gode om det -høhø -høhø

-partytime -partytime -partytime -partytime

Weeeeee så går vi igang med at vælte det hele [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Jo har i hørt at Troldemor, er sprunget ud af skabet og har erklæret sig til kvinder. -rækkermegatunge

Elly flytter ind hos Johnny og de vil starte deres nye opdræt under navnet Kastraten -nananana

Hun ville efter MB sagde nej til hende, forloves med mig, men men men Frank sagde nej -devilangel

Og Annette den fusker har faktisk 5 hankatte gående derhjemme, som hun lejer ud til alle både med og uden tavle -jegfejerforegen og nu skal Inuus være nummer 6 -jegerenheks -jegerenheks -jegerenheks

Hvor har du ret Tina. [smilie=hate-tunz.gif]

Hun er bare så ond ved ham -ked Hun fortæller ham aldrig at hun holder af ham -bleg nej han får hele tiden at vide at hun kan bare ikke li ham -ked Det er virkelig synd som hun negliserer ham -ked -ked -ked -ked

Ja det syntes jeg også er rigtig synd…tænk sig at han finder sig i det… -høhø men han tør jo nok ikke andet… -ked

Nej det er altså ikke sjovt at finde på historirer, når i ikke hopper på den -ked -ked -ked -ked -ked -ked

Ja det syntes jeg også er rigtig synd…tænk sig at han finder sig i det… -høhø men han tør jo nok ikke andet… -ked
[/quote]

Nå du har også lagt mærke til -ked hvor underkuet han er -ked Det er jo lige før han ikke tør skriver herinde fordi hun straks kommer efter ham -høhø -høhø og som hun dog kan skælde ud -gimiggimig skulle ikke undre mig om hun slår ham -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Ihhh altså Annette…hvor kunne du dog gøre det…

Jeg har også hørt at Miss T har ansøgt om at blive ny Admin inde på kattegalleriet og at Peterplys skal være hendes højre hånd… -mai

At Sine slet ikke har nogen børn og at dem på billederne tilhøre naboen, det er derfor at hun har så meget tid til at chatte… -høhø

[/quote]

Nå du har også lagt mærke til -ked hvor underkuet han er -ked Det er jo lige før han ikke tør skriver herinde fordi hun straks kommer efter ham -høhø -høhø og som hun dog kan skælde ud -gimiggimig skulle ikke undre mig om hun slår ham -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:zvdce2hp]

Og her gik jeg og troede at han havde ramt hovedet mod en mur og så var det Troldemor han stødte på -gimiggimig -xxrotflmao

Psssssssssssst - MB er faktisk kattehandler i forklædning -devilangel så pas liiiiiige på -uha

Ej, undskyld MB - troede du var med på camping -LOL -LOL -LOL

Er bare så misundelig på alle dine killinger -høhø -høhø

Pssst, jeg har hørt at Annette egentlig ælter sin kagedej med tæerne, så det er slet ikke rosiner som er i men “lakrids” -xxrotflmao

-LOL -LOL -sorry -LOL -LOL

Har også hørt fra hendes egen mund at hun faktisk lader kattene bade i dejen…så det kan være det er andet end blot lakrids der laver rosiner…

-sorry Se det passer ikke, for hun lægger det på gulvet, og så lokker hun misserne til at bruge det som Ælte/katte bakke og deraf de mindre heldige klumper.Det har hun selv fortalt mig, det er fordi hun har så ondt i armen -partytime -partytime

-LOL -LOL -sorry -LOL -LOL[/quote:3g184k3x]

Uha, forkert offer - jeg må tage min tur i -ifryseren -ked -ked -ked

-admin

Ejj nu prøvede jeg lige at gøre denne ret triste affære lidt mere sober, så folk ikke skulle blive dårlige -brækkesig

Og så plabrer i bare ud med hele sandheden -uha

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Ihhh altså Annette…hvor kunne du dog gøre det…

Jeg har også hørt at Miss T har ansøgt om at blive ny Admin inde på kattegalleriet og at Peterplys skal være hendes højre hånd… -mai
nej det passer ikke hun skal være HAer for de vil beholde stilen -sorry
At Sine slet ikke har nogen børn og at dem på billederne tilhøre naboen, det er derfor at hun har så meget tid til at chatte… -høhø[/quote]
nej jeg har hørt hun har snuppet dem udenfor Kvickly

jamen du ved da vi ikke kan holde på en hemmelighed -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Tror altså, at MB er smuttet med på den camping-tur…så her er HELT frit…

-band -band -band -band

-hop -hop

-partytime -partytime -partytime -partytime

Så er der slet ikke chance for -admin -ifryseren -fryserheltvildt -ørevarmer

En skam vi ikke kan lave om på deres profilbilleder -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao