Nu er de på vej

Så er Unni ved at føde:kryds: Indtil nu er der kommet 3 skønne killinger. :wehuu:
Som første gangs fødende klare hun det helt fantastisk.
Jeg tror at hun har tømt hornet i den venstre side.
For der er gået noget siden sidste killing. Hun har nu lagt sig om på den anden side, og har nu tilsyneladende veer igen.
Fra 1 til 3 killing gik der kun 40 min. Helt utroligt.

Spændende! Tillykke med de første 3:-)
Camilla

Flot :ok:

Jeg tror så personligt ikke på den med, at de tømmer ét horn før det andet. Jeg har ofte mærket killinger i begge sider langt henne i forløbet.

Tillykke med de førstefødte :slight_smile:

næææh sikke spændende med alle de killingefødsler herinde…ville næsten ønske det var mig.ss

STORT tillykke

tillykke !!! -wehuu

:wehu::wehu::wehu:

iiiiiiiih altså, hvor er det spændende… og så lærte jeg lige noget nyt igen :

At killinger ligger i horn ???

-høhø

:smiley:
En hunkat har 2 horn (2 livmodere), som killingerne ligger i :slight_smile:

En hunkat har 2 horn (2 livmodere), som killingerne ligger i :)[/quote]

:):slight_smile:

Tak… 2 livmødre ???

Hold da fast, det er da vildt !

-what

det er vel også derfor der kan være mere end 1 far til killinger…eller er jeg forkert på den? (aner det ikke, men synes selv det virker meget logisk)

Så er nr. 4 kommet til verden.
Tak for alle de fine lykønskninger. :slight_smile:
Jeg er nu temmelig sikker på at hun har tømt det ene horn først, for nr. 4 kom først da hun vendte sig om på den anden side. Men hvad ved jeg det er jo første gang jeg bliver bedste-høhø

Stor tillykke med firlingerne :wehuu:

Det tror jeg nu ikke har noget med det at gøre :slight_smile:
Tveæggede tvillinger hos mennesker, kan teoretisk set også have to forskellige fædre.

[QUOTE=Ginaby;151231]Så er nr. 4 kommet til verden.
Tak for alle de fine lykønskninger. :slight_smile:
Jeg er nu temmelig sikker på at hun har tømt det ene horn først, for nr. 4 kom først da hun vendte sig om på den anden side. Men hvad ved jeg det er jo første gang jeg bliver bedste-høhø[/QUOTE]

Tror nu katten føder killingen, der ligger først, om den ligger på den ene eller den anden side :wink:
Mine ligger oftest på samme side under hele forløbet - eller også er det en hunkat, der tonser rundt hele tiden … det er meget med forskel.

Men tillykke med alle 4 - kommer der flere?

[quote=Vivi_Fletcher;151238]Det tror jeg nu ikke har noget med det at gøre :slight_smile:
Tveæggede tvillinger hos mennesker, kan teoretisk set også have to forskellige fædre.
[/quote]

ok, det vidste jeg så ikke gg
Syntes bare det lød “logisk” at hvis man har 2 livmodere så kan det vel fungere som 2 forskellige graviditeter.s

Ihh stort tillykke. Glæææder mig til billeder når du en dag kommer så langt :slight_smile: Hvad vejer de :?

Tillykke med firlingerne :thumbup: Flot gået af missemor

killingerne er pæne i størrelsen :wehuu:
nr. 1 90 g.
nr. 2 89 g
nr. 3 81 g
nr. 4 89 g

Tror måske der kommer 1 mere men er i tvivl.

[QUOTE=Ginaby;151248]killingerne er pæne i størrelsen :wehuu:
nr. 1 90 g.
nr. 2 89 g
nr. 3 81 g
nr. 4 89 g

Tror måske der kommer 1 mere men er i tvivl.[/QUOTE]

Det er en fin størrelse for en abykilling. De ligger som regel på 90-100 g ved fødslen - men 80-110 g er absolut normalt :slight_smile:

Iih, tillykke med de fire nye små. Du fik sørme ret i at det var her i weekenden, næsten. .Det er jo da fredag nu :slight_smile:

Bliver spændende om der er flere eller om hun stopper ved de 4 her :slight_smile:

Tillykke - dejligt at det er gået så fint :wehu:

vi vil se billeder ssss