- skal være rå.
Så jeg ved ikke lige hvad det her ansigt lige går ud på.
Er hun ikke bare fin? :sshh: Åh, hvor er det bare altopslugende sådan noget killingehalløjsa.
Har slet ingen ord.
Er hun ikke bare fin? :sshh: Åh, hvor er det bare altopslugende sådan noget killingehalløjsa.
Har slet ingen ord.
Man kan bruge meget tid bare på at se på killinger og deres mor:love:
Camilla
Hvor er det bare nogle skønne aftegn/farver
Signe…nu forstår du godt hvorfor jeg lægger mine ferier når der fødes mislinger
Man glemmer andet og sidder bare som en åndsamøbe og gloer ned i kravlegården/fødekassen med åben mund og polypper …og kloden er gået i stå udenfor vinduerne
Jøsses nogle mavser at køsse på
[quote=kamikaze;169862]Signe…nu forstår du godt hvorfor jeg lægger mine ferier når der fødes mislinger
Man glemmer andet og sidder bare som en åndsamøbe og gloer ned i kravlegården/fødekassen med åben mund og polypper …og kloden er gået i stå udenfor vinduerne
Jøsses nogle mavser at køsse på [/quote]
Det er lige sådan det er. -tihi
[quote=Sheer;169853]- skal være rå.
Har slet ingen ord.
[/quote]
Jeg er smeltet. Fuldstændigt. Totalt.
Hooooold da lige K*** hvor er nuttethedsgraden i top.
Jeg blev lige skruk - også så fuldstændig kan du tro.
Hvor er de dejlige
Ja, nu er snavsetøjskurven der nærmest brækker sig med sure sokker, noget man ikke kan tage sig af. At vinduerne ikke kan ses ud af for potevinduespudsning, er en biting, og aftensmaden købes ude for der er IKKE tid til at lave den selv.
Til gengæld sidder man som et lallende individ og savler ned på mislingerne og almen konservation OM ANDET end fødsel og mislinger eksisterer ikke. Omgivelserne, de der ikke er lige så involverede, ryster blot på hovederne og stempler èn som et individ hvor den blå bil burde ringes efter.
Men hul i det…lad dig IKKE anfægte…de er bare MISundelige, men ved det ikke
OG JEG ER MISundelig og skruk. Går og kigger på mave hver dag, og kan ikke blive ening med mig om kattens tilstand -fin
Ihhh… det er ren idyl… hvor er de bare skønne incl. mormis
Jeg ser selv frem til at skulle bruge alt min tid på fødekasse-TV -høhø
Hvor er de skønne:wehuu:
Og mormis er smuk
Dén der lille lyserøde trutmund… suk… den skulle have så mange kys, skulle den.
Hvis de boede her, er jeg alvorligt bange for at jeg INTET fik lavet - udover at sidde og se på dem med mundvandet drevlende ned af hagen.
Og jeg gik ikke af med en eneste af dem…
Når man har noget så dejligt og smukt at se på, hvad skal man så med alt andet.
Når vi har haft killinger, så samler både tv og pc støv, for misserne er da meget bedre.
Knus Elin, der ikke er ret meget misundelig, men meget meget misundelig
[quote=Helen;169888]Ihhh… det er ren idyl… hvor er de bare skønne incl. mormis
Jeg ser selv frem til at skulle bruge alt min tid på fødekasse-TV -høhø[/quote]
ET GODT RÅD,Helen.
Sørg for alt der kan laves i forvejen, ER gjort…for ellers går det galt¨. Du bliver nemlig også et lallende individ der går helt i stå, og KUN sidder og kigger på mislinger
Hold op hvor er det bare smukt og ren idyl at se på
Den lille smuksak havde tabt sig 6 gram i løbet af i går, men i dag har hun så taget 9 gram på igen. Pyh. Har brugt hele dagen på at lægge hende til en pat. Det var fordi de store hanner skubbede hende væk. De gør lissom sådan noget pigeslåsning med benene. Det er knapt så idyllisk, og så råber de også af hinanden. -tihi
Hun er den eneste der havde tabt sig. De andre tager fint på. Og det gør hun heldigvis også nu.
Nåååååhhhh Signe . . . .er det ikke skøøøønt at være alenemor på SU -LOL
Især når man har sådan en håndfuld skønne unger . . . . . …
Signe
HVIS det skulle ske igen (og bliv endelig ved med at veje) at hun taber sig, så tilbyd IKKE hende KMR, men en eller flere af de store søskende og lad hende få en babs i ro og fred.
Mange gør det omvendte og det virker jo også naturligt nok, men det rette er det i babsen og det er bedre til en der taber sig end til en der ikke gør.
Desuden…tilbyd mormis KMR…det hun spiser suser lige ned i babserne til hendes børn.
Signe du tager helt fejl…
de er RÅ…
rålækre,
rådejlige
råhygge
de er lige præcis så rå som coon-bebser skal være -wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu
[quote=Gugger;170117]Nåååååhhhh Signe . . . .er det ikke skøøøønt at være alenemor på SU -LOL
Især når man har sådan en håndfuld skønne unger . . . . . … [/quote]
-LOL Det er ikke så ringe endda.
I sku se mig om morgenen når jeg vågner: Åh vækkeur, -kaisålæredet :mad: åhhh solstråle lige i hovedet - AH [kæmpe smil] killingerne der grabber rundt med deres små kløer i fødekassen!
-bear [bigloony]
Gad vide hvad sådan nogle killinger drømmer om sådan på deres livs 3. morgen…