Nu er det tid.. killinger

Nu må det være tid til at vise dem frem :wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg er så lettet, 6 skønne og ret så dejlige killinger så dagens lys for 13 dage siden…
Sexy passer dem til ug…

Puha det har været nogen seje dage at komme igennem, selv om de alle var/er sunde og raske og har været det lige fra fødslen

Der er 2 sort bl drenge, 2 sorte drenge og 2 sort tortie piger

Den ene tortie pige har fået navn, hun er blevet opkaldt efter en sød kvinde som ikke er blandt os mere…
Navnet kom jeg på, da jeg sad og læste en tråd dagen efter Sexy havde født…Det kom bare til mig, selv om jeg græd, ville jeg opkalde hende efter denne smukke kvinde…:hjerte: Jeg håber inderligt at jeg ikke støder nogen

hun skal hedde Denise, da hun blev født den dag Denise blev bisat.
:hjerte::hjerte::hjerte:

Den anden tortie pige :hjerte::hjerte::hjerte:

En skøn sort dreng :wehuu:

En sort dreng mere :wehuu:

En dejlig sort bl dreng :wehuu:

en sort bl dreng mere :wehuu:

Puha det var mange billeder…:slight_smile:

Utroligt søde ansigter, de har. Se lige ham den sidste smukling der, altså. -wehuu gisp gisp gisp
:tak: for billeder!

[quote=Sheer;386823]Utroligt søde ansigter, de har. Se lige ham den sidste smukling der, altså. -wehuu gisp gisp gisp
:tak: for billeder![/quote]

Tak… hi hi, ja han er dejlig, han er dejlig bred… :tak:

Hold nu op nogen dejlige baby missere :wehuu:

Uha hvor er de dog dejlige,jeg er helt vild med den næstsidste,han ser bare så trist ud,lige til at trøste:wehuu:

Tine

Hvor er søde -lovelove elsker små killinger! :wehuu:

[quote=skoglund;386858]Uha hvor er de dog dejlige,jeg er helt vild med den næstsidste,han ser bare så trist ud,lige til at trøste:wehuu:

Tine[/quote]

smiler, ja det gør han osse… han gad heller ikke rigtig det billede sjov

hvor er de SKØNNE :wehuu:

smukke babyer…ihhh de får en helt “ny” personlighed når de får øjne…

Hvor er de bare helt vidunderlige - og jeg er sikker på, at Denise sidder på sin sky
og smiler stolt over, at den lille skønhed har fået navn efter hende.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;387019]Hvor er de bare helt vidunderlige - og jeg er sikker på, at Denise sidder på sin sky
og smiler stolt over, at den lille skønhed har fået navn efter hende.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

tak, navnet faldt på hende, da hun har den røde blis, og Denise havde jo rødt hår. :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de bare dejlige, især den første af de sorte. :wehuu:
Hilsen Lisbeth