Nu er det vist på høje tid *gg*

Jamen en fiiin lille beskrivelse af hende tossen der sidder bag denne skærm er vel ved at være på sin plads nu jeg har været her i et stykke tid og snart ser mig selv som fast inventar her på kattegale ggg

Jeg hedder Ronja, så der er intet kreativt ved mit nickname, mener mit navn er specielt nok til at jeg kan bruge det som nick de fleste steder (min mor har da papirer på at hun var nød til at søge om at få mit navn godkendt i DK for at jeg kunne få det…)
Jeg er en ærlig og energisk pige der gerne siger min mening, nogle gange hvor jeg måske burde holde min mund, men det er altså ikke en mulighed for mig…
Jeg er 23 år og startede tidligt med at få børn, så jeg fik min skønne datter allerede 3 måneder efter jeg var fyldt 17 år (ikke planlagt, men de p-piller jeg var på dengang blev pillet af markedet få år efter pga for mange af den slags upsere), hun er så 6 år gammel den dag i dag, og en høj og flot pige med god humor og skarp på overste etage er hun tilmed også…:rock:
Min kære søn er så sidste skud på stammen og er lige fyldt 2 år, han er super charmerende og lige til at spise med sine store bløde englekinder og sit store smil, dog har han lidt svært ved at lære at tale så det kommer der hjælp til nu.

Jeg bor i rækkehus med familien (katte, børn, kæreste), skal igang med grundforløbet på social og sundhedsskolen og mit liv former sig endelig “normalt” efter nogle knap så heldige år med voldelige kærester og en del flytten rundt…

vores 5 katte er superkærlige og legesyge katte med de eneste to fællesnævnere at de alle er katte der kommer fra steder hvor der ikke var plads til dem eller hvor de ikke var ønsket og så er de alle under 1 år endnu…så alle 5 er kommet til løbende i 2008.

jeg kunne jo blive ved i en evighed, men mon ikke dette er nok ptsss

Tak for præsentationen :slight_smile:

Tak for det. -thumbs
Og velkommen hertil. -tihi

tak for den fine præsentation :slight_smile: Du har set en del af bagsiden af medaljen - godt gået og dejligt at du er her nu!!

Glæder mig til at se billeder af dine smukke børn og ikke mindst dine skønne misser!! samt selvfølgelig en masse dejlige timer i trådene -hop

Hej Ronja :slight_smile:

:velkommen: til :tihi: ja som du selv siger så har du jo været herinde så længe så du nærmest er fast inventar. Tak for din dejlige præsentation, som andre glæder jeg mig til at se meget mere til dig herinde :wehu:

takker sss

skal nok lige få smidt lidt mere i mine albums.gg

Hej og :velkommen: til.

SÅ kom der et album med menneskerne i denne familie…gg

Velkommen til :slight_smile:

Tak for præsentation og også velkommen fra mig, selv om du jo har været her lidt hihi :velkommen:

Velkommen til.

Siger Dorte og alle nussemisserne.