Nu er fødslen i gang

Ja jeg havde et lille uheld for et par mdr. siden, hvor min hankat opdagede før mig, at Xelia var på vej i løb. Desværre fik han held til at parrer hende, inden jeg fik ham lukket fra.
Jeg er meget spændt på hvordan hun vil klare den, da hun jo først bliver 10 mdr. den 20.
Lige nu har hun født 4 piger og 1 dreng, og hun har klaret alt selv. De vejer 118 g, 114 g, 110 g, 122 g og 118 g. Det mærker til at der er flere i hende.
Jeg har ikke skulle hjælpe med noget. Hun siger ingenting når hun føder, så man skal bare holde øje med hende, for at være heldig at se en killing komme ud.
Hun ligner åbenbart sin mor, hun har heller aldrig skulle have hjælp til noget.

Åh hvor spændende og sikken en dygtig missemor -forelsket [bigloony]
Jeg oplevede det samme sidste år,hvor min britehan nåede at parre min unge britepige på 7½ mdr før jeg nåede at gøre noget…
Resultatet blev 5 fine bebser født på 2 timer og alt gik uden problemer.
Så de kan altså “noget”,de unge missemødre og heldigvis for det [bigloony]

Ja de katte tager nogle gange r… på os.

Lige nu ligger hun med 6 styk, der er lige kommet en dreng på 120 g.
Hun har simpelthen klarede alt selv, jeg har bare skulle tjekke køn og vægt, hun har været rigtig dygtig.
Jeg tror hun er færdig, for synes ikke jeg kan mærke flere, men nu må vi se.

DYYYGTIG MISSEPIGE [bigloony] [bigloony] !!!
Husk at kontakte dyrlægen i morgen,for hun får sikkert brug for et skud calcium efter den præstation !

hjertelig tillykke med de små [bigloony]

Stort tillykke - jeg har før haft unge mødre p.g.a. livmoderbetændelse og alle har klaret det til UG…

KH
Linda

Stort Tillykke med uldtotterne -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty og ja sommetider er der noget der ikke kører som vi lige planlægger det -høhø

Stort tillykke med de små - glæder ig til at se -foto
-kramer

Stort tillykke med dem, dejligt at høre hun klarede det så godt.

Tillykke…
Vi vil se billeder -høhø

Åhhh hvor dejligt… hjerteligt tillykke !!!

Dygtig missemor -thumbs

Tak skal I have alle sammen. Mor og killingerne har det alle godt og hun er en rigtig hønemor, vi skal bare holde fingrene væk.
Laver lige snart en ny tråd med billeder.

Øhhhhh - undskyld - men er det en joke eller hva’ ??? Jeg kan ikke helt gennemskue det -uha

Plejer Rexerne at skulle ha kalk efter en fødsel ???