Nu gik det ellers lige så godt med hittemis!

Kan I huske hittemissen, jeg bragte hjem til mine forældre fredag nat i sidste uge?

Det er ellers gået så godt. Han har spist, nusset, leget og hygget sig.

Men i går og i dag har han været slap/uoplagt, har sovet hele tiden - og han spiser og drikker faktisk ikke. Hvad kan der været galt, og hvorfor er det gået så hurtigt ned ad bakke? Jeg mistænker, at han måske har fået forstoppelse, hvis han har været vant til meget mindre mad?!

Hvis han ikke virker friskere i morgen, må han til dyrlægen et smut :S

Måske han bare endelig tør slappe af? Hvis han har været “på dupperne” meget længe? Men så syntes jeg bare det skulle være kommet lidt tidligere… på den anden side skal han jo osse lige være sikekr på at det nu ER et godt sted han endelig er kommet hen :slight_smile:

Jeg håber da det bare er det - men at han ikke spiser og drikker er ikke et særlig godt tegn :frowning: Det er nok en god ide at få ham forbi en dyrlæge :slight_smile:

Og tak igen fordi I har reddet ham :slight_smile: Skulle ejeren dukke op er jeg sikker på vedkommende også med glæde vil betale en eventuel dyrlægeregning :slight_smile: Hvis det altså ikke er en ejer der har smidt ham ud, selvfølgelig… men så melder høn sig nok heller ikke…

Hej Trekkiegrrrl,

Tak for hurtigt svar :slight_smile:

Jeg begynder at tro, at der ikke er nogen som savner ham (mere)! Men han er også faldet godt til, så det gør ingenting!

Jeg synes godt nok, han har tabt sig på de to dage, og han er ikke for tyk i forvejen. Men som du også siger - jeg tror, at katten er UDMATTET og trænger til ro. Han var bare så aktiv og legesyg i starten…og nu er han helt flad.

Håber på bedring i morgen:kryds:

det kan jo også være en virus der er ved at gøre sin ankomst.

Killinger skal der være krudt i rumpen på …

Men det er vist ikke en killing?

Njah, han må efter alt at dømme være en ungkat… Håber, det lille myr har det bedre i morgen. Han er noget slatten at se på :confused:

Sørg for at få noget væske i ham - det kan gøres med en engangssprøjte

Som Lis siger så sørg for væske også et smut til dyrlægen imorgen.

Håber det bedste for Futte - han skulle jo gerne have et langt og godt liv foran sig :kryds::kryds::kryds:

Var der egentlig ikke nogen chip på bette myret?

Jeg håber han får det bedre snart og bare lige har haft en off dag… :kryds::kryds::kryds:

Jeg ville nok ikke vente til i morgen med et dyrelæge besøg, når han især ikke drikker noget, og er så slap, og det er over to dage han har været sådan.

Sorry, jeg ikke har svaret et par dage. Jeg har haft travlt med arrangere fest og ballade til en venindes runde fødselsdag :slight_smile:

Futten må have hørt det med dyrlægen, for bedst som mine forældre havde fundet telefonnummer og adresse frem på den vagthavende klinik en sen aften, begyndte dyret at drikke og guffe løs igen. Nu virker han stort set ligeså meget på toppen som før - han er superkælen, legesyg og spiser normalt :inlove::hjerte:

Tak for en dejlig opdatering :). Skønt at Futte er faldet så godt til hos dine forældre. Tak til dig og dem for at hjælpe ham og give ham et godt og kærligt hjem.:hjerte:

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Skønt med en update og endda en god en :slight_smile:

Dejligt at høre at han er ovenpå igen :slight_smile:

Det er en smuk ting I gør for den stakkels lille mis

Rigtig godt at høre :slight_smile:

Hehe det er så typisk KAT det der. I sidste uge var jeg osse på vej til dyrlæge med Ib fordi han var gået fra fadet (og det ligner ABSOLUT ikke Ib!) men så snart vi bestemte at nu skulle vi altså hen til kattesnedkeren med ham, så begyndte han osse at spise igen :slight_smile:

God opdatering at han spiser igen :slight_smile:

Håber han får det godt ved dine forældre, hvis ejerne ikke findes …

Dejlig update

:slight_smile:

Nu har de knyttet sig så meget til ham, og omvendt ham til dem, at de nærmest håber, der ikke findes en ejer derude. Men jeg tror nu heller ikke, der kommer nogen på banen, eftersom vi intet har hørt :inlove: