...nu giver jeg altså op! :S

Jeg SMELTER! og det er ikke godt, når man skal sy burgardiner :thumbdown:
Er færdig med at klippe dem og mangler nu “bare” at sy dem…men jeg oooorker bare ikke…
Er bare SÅ glad for at jeg blev færdig med bunden i sidste uge :thumbup: For det patch-work mareridt magter jeg ikke igen :besvimer: No more! Hvis Artos viser sig at lide udstillinger, så må han nøjes med en ensfarvet bund…eller også må min mor sy den :sshh:
Tror jeg venter med at sy gardinerne til det bliver mørkt…kan max overskue at se “sex and the city” og drikke cola…men det er jo også hele TO ting på en gang -LOL
For at det ikke skal være løgn, så mangler halvdelen af mønsteret til kattesengen… :doh:

Smelter? Her er der dejlig køligt… Det blæser nemmerlig og solen er ved at blive pakket væk… aahhhh :smiley:

ikke på amager!

Det der må du bare ikke skrive! :tihi:
Bor på 2. sal, lige under taget og med 3! ydervæge af VARM mursten :besvimer: tror temperaturen er mellem 35 og 40 :stuck_out_tongue:

[quote=Itzy Bitzy;213302]Det der må du bare ikke skrive! :tihi:
Bor på 2. sal, lige under taget og med 3! ydervæge af VARM mursten :besvimer: tror temperaturen er mellem 35 og 40 :p[/quote]

Ja det er sgu ikke rart at bo i den forkerte bygning på denne tid af året. Hehe. Men hvis det kan trøste dig, så har jeg os været hysterisk osv. pga varmen de sidste par dage. Men er sgu dejligt at det er ved at vende nu. Hehe.