Nu har de bare at té sig

Kattene.

Jeg valgte dem i dag.

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=92008#post92008

Men lur mig om kattene ikke vil være præcis lige så kropumulige og frække som altid:-) Midt i min sorg glæder det mig at ingen er død og at alle nu kan få gode liv.

MVH Helle

Ja misserne skal nok blive ved med at være krop umuglige.
Ja heldigvis er alle i live og har det godt.

De bliver mere en umulige, de skal nemlig sørge for at holde dig igang.
Jeg beundrer og respekterer dig dybt, for hvad du har gjort for din dejlige hund Ace.
Kærlig hilsen Elin

Kære Helle.

Lige nu er det svært, som helvede, selvom du jo ved, du har gjort det bedste, for at Ace skal få et liv uden frygt…

Der er et mundheld der hedder: Kærlighed er uden grænser. Det lever din kærlighed op til nu… Der er INGEN grænser, for din kærlighed til Ace. Derfor valgte du osse som du gjorde…

OG selvfølgelig vil misserne være kropumulige… OG de ved osse hvad der er sket, og syns osse det er underligt…

Ting skal falde til ro og på plads nu… OG det skal nok komme…

-kramer-kramer-kramer-kramer

Ja ubetinget kærlighed.

Det kan gøre ondt lige i nuet - men på sigt viser det sig som det rette.

Kattene ER født umulige:-) Heldigvis - Tara har fået mig til at grine et par gange nu.

Sidst da jeg spurgte “savner DU hunden Tara?”

Hvorefter hun så på mig med dyb afsky i blikket, som kun en kat kan se på en, når man spørger om den savner en HUND. Jeg burde have vidst bedre og sagt Ace -for i hendes verden har hun ALDRIG været ven med en hund men med en mærkelig kat ved navn Ace… Naturligvis:-)

MVH