Nu kan jeg altså ikk holde mig mere

Nu er jeg altså nød til at dele med jer andre, denne skønne dreng flytter hjem til mig d. 24 april

Han er født d. 9 dec 2010 og hedder Kurzhik

Nuiiii hvor er han da bare dejlig Jeanette :hjerte:
Er helt vild med billedet, hvor han kigger bag ud - Han synes at tænke, hvor er min hale blevet af :lol:

Et stort tillykke med ham forresten :wink:

Tillykke med ham, han er godt nok sød :hjerte: :smiley:

Stort tillykke med ham - SVIT en charmetrold han er!! :wehuu:

:doh::lol: Så sidder jeg her og føler mig SÅÅÅÅÅÅÅ dum…
Lukker op, tænker hold da op en bette sød trold, men hvad er der galt på de billeder???
Katten mangler sin hale!!!
Så begynder cellerne at rotere og jeg finder ud af jeg bør gå i seng nu.:lol::lol::lol:

Jeg er fuldstændig forgabt i lyse katte for tiden, så jeg kan kun sige at han ser dejlig ud!!

Tillykke med ham.

Stort tilykke med ham , han ser godt nok lækker og rigtig fræk ud :smelter:

Mange tak, jeg glæder mig som et lille barn til juleaften :smiley: og tiden kan kun gå for langsomt. :bebe:

[QUOTE=DK Sugieh;579742]:doh::lol: Så sidder jeg her og føler mig SÅÅÅÅÅÅÅ dum…
Lukker op, tænker hold da op en bette sød trold, men hvad er der galt på de billeder???
Katten mangler sin hale!!!
Så begynder cellerne at rotere og jeg finder ud af jeg bør gå i seng nu.:lol::lol::lol:[/QUOTE]

Som du dog kan skrive det, jeg er flad af grin :tihi::tihi:

Den bette trold er jo født uden hale, men jeg indrømmer gerne at det har krævet lidt tilvænning, når man nu længe har haft de lange coon haler i huset.

Tillykke med den lille skønhed, hvor er han dejlig :wehuu:.

AAaaaaaawwwww!!!

Hvor er han nuser.
Glæder mig til at høre mere når du ENDELIG får ham hjem:D

Han er super lækker, jeg glæder mig til at se ham live :ballonbamse:

Tillykke med den nye misling, jeg kan godt forstå du glæder dig, han er da bare for lækker.

Ihhr, sikke en smuksak!!
Ham ville jeg også glæde mig til at få hjem, hvis jeg var dig!!

Skal han beholde navnet??
Udtales det Kursik??

Tillykke med den lille skønhed :love2:

Jeg boede på et tidspunkt i et hus med to Manx katte og min datter på 5 år var vant til dem.
Så en dag vi kom gående et andet sted,lød det højt fra hende,
“moar,se der er en kat med hale!”:tihi:

Tine

Hvor er han fin … tillykke med ham :))))))))))))))))))

Nårrhh, han er da bare en skøn, skøn mis… :hjerte: Jeg er også vild med de lyse/hvide katte for tiden…

Ofte ville det være en fordel i dette hus, hvis kattene ikke havde haler - for de bliver altså trådt på jævnligt… :ups:

Sikke en fin lille “mus”…og så har han fregner :tihi:
Jeg KAN godt forstå du glæder dig :ok:

Det gør jeg også, jeg håber jeg når at få hans papier i orden, så han kan komme med til udstillingen i Haderslev.

[QUOTE=Sannela;579814]Ihhr, sikke en smuksak!!
Ham ville jeg også glæde mig til at få hjem, hvis jeg var dig!!

Skal han beholde navnet??
Udtales det Kursik??[/QUOTE]

Mange tak, Man kan jo ikke andet end at glæde sig :wehu:

Om han får et andet kaldenav herhjemme, ved jeg endnu ikke :gruble: Det komme helt an på ham og hvad der nu lige falder for.

Han er jo russiks, så udtalen er med en rullende lyd, jeg ved dog ikke helt hvordan jeg skal skive den. Jeg har brugt google til at finde ud af hvordan udtalen er, det nemmeste er dog Kursik