Nu må det godt stoppe!

Jeg må være under en meget uheldig stjerne :S

d. 22 feb… 2011 måtte jeg desværre få aflivet min Miro pga af dårlige nyrer:rip:

Jan. 2012 måtte jeg til vagtdyrelæge med min kat Sofia da hun kom ind en aften med blodigt slim hængende ud af munden … det var så “kun” noget betændt tandkød og en stor tandsten mennn …:frowning:

d. 2 marts 2012 måtte jeg desværre aflive min Zico efter en årlang kamp for at få ham til at stoppe med at kaste op :rip:

d. 27 april 2012 måtte jeg for anden gang i den uge ta Simba 33 / Calvo hen til dyrelægen, pga. af hans vejrtrækning og det endte desværre med en aflivning :rip:

Og i går måtte jeg så afsted igen med min kat Milo da han ikke var sig selv hele mandagen, og hele til slikkede sig “om” munden … det var så en skade i tungen (aner ikke hvad han har lavet ? måske bidt sig selv i tungen) :?

Nu syntes jeg at den stjerne skulle ta at flytte sig lannnggttttt væk fra mig og mine katte :bebe: :bebe: :bebe:

det er også mere end almindeligt uheldigt :frowning:

:kram:

:kryds: for at det begynder at lysne

Stakkels Milo - jeg krydser alle fingre for, at det ikke er noget alvorligt. :kryds::kryds::kryds:

Puha!!

Så har du vist også haft mere end rigeligt af dårligdomme i huset :kram:

Han har det okey i dag, nu står den på smertestillende og antibiotika og vådkost i ca. 5 dage !

:blegne: Det gør mig ondt, - sikken en hård periode du har været igennem.

Jeg sender dig mange tanker og ønsker for dig og dine, at det er overstået.

Hold da op … nu må dine prøvelser da være forbi.

God bedring til Milo :kryds:

Øv, hvor er det bare noget hø… Du er da godt nok uheldig i øjeblikket.
Jeg :krydser: rigtig meget for at det går over, og der ikke er mere med kattene de næste mange år!

Sikke nogle ture I har haft!

Håber I får lidt ro på nu, for det har I da godt nok fortjent

Puha, hvor har du gået igennem meget med dine små missere… Håber det vender NU og at alt viser sig at gå ok med Milo :kryds:

Han har det ikke helt ok endnu min Milo ! :frowning: er lidt bekymret …

… undre mig meget over hvad pokker der er sket :?

-kramer
Krydser for at det vender snart med Milo, du har da haft mere end rigeligt synes jeg.

God bedring med din Milo.

Rigtig god bedring med Milo

Rigtig god bedring til Milo :slight_smile:

[QUOTE=Kattetøsen-too;845120]Han har det ikke helt ok endnu min Milo ! :frowning: er lidt bekymret …

… undre mig meget over hvad pokker der er sket :?[/QUOTE]

Øv altså! :kryds: herfra for at han snart er helt ovenpå igen.
Det var da også en mærkelig skade, havde Dr. Dyr ingen bud på hvordan det kunne være sket? :slight_smile: