Nu må det stoppe!

Kæft, jeg er ked af det lige nu og I må undskylde, hvis det bliver usammenhængende :surrender1:
Jeg har haft indbrud i min bil i nat …

Den ene rude er smadret, listen flået af og de har prøvet ved alle sideruderne kan jeg se, da der er spor efter spids genstand.
Min taske med min pung er stjålet … to kreditkort, mit kørekort, sygesikringskort og hvad der nu eller lå der, er væk.
Kreditkortene har jeg selvfølgelig spærret, men jeg har islandsk kørekort og det bliver et helvedes bøvl at få det erstattet :frowning:
Jeg skulle have været til behandling på sygehuset, det kom jeg selvfølgelig ikke, så venter på en opringning derfra med ny tid.
Politiet har taget i mod en anmeldelse, men har ikke tænkt sig at komme her ud eller gøre noget … :venter:
Forsikringsselskabet har selvfølgelig fået en anmeldelse, men jeg har under alle omstændigheder en selvrisiko på 4.200 kr. :frowning:
Nu må vi se, hvornår værkstedet har tid til at lave bilen … jeg insisterede på at få en lånebil, men bagefter kom jeg jo i tanker om, at jeg jo ikke sådan lige får mit kørekort erstattet, så jeg må ikke køre nogen lånebil :surrender1:
Jeg kan snart ikke mere … dyrlægeudgifter, eletronik der ikke duer og nu min bil … mit allervigtigste redskab i hverdagen :ked:
Ved ikke hvilken karma-bitch jeg har pisset på, men hun må sgu snart være tilfredsstillet!

:kram:

Sikke noget l*rt - :kram:

Og med kørekort kan du sagtens få et midlertidigt, så du kan køre bil igen ( fik stjålet min pung engang, derfor ved jeg det)

[QUOTE=Dorte Birkedal;1299893]Sikke noget l*rt - :kram:

Og med kørekort kan du sagtens få et midlertidigt, så du kan køre bil igen ( fik stjålet min pung engang, derfor ved jeg det)[/QUOTE]
Med et udenlandsk kørekort er det ikke helt så nemt, men den islandske ambassade er på sagen.
Tror jeg har fået kontaktet alle de relevante steder nu og sygehuset har også kontaktet mig med en ny tid i morgen :ok:

:kram:

:kram:

Kæft, det gør mig ondt, søde :ked:Jeg kan godt forstå, du snart ikke orker mere :kram: :kram:

Jeg håber, alt løser sig - i første omgang især med dit kørekort, så du kan blive mobil igen, for jeg ved, hvor meget det betyder i din hverdag :hjerte:

Sikken noget hø :frowning: godt der er ved at være styr på det.

Håber det går relativt nemt med kørekortet. Kan du ikke få et midlertidigt fra politiet hvis de får besked fra ambassaden ?

vil lede efter karma bitchen og bede hende stoppe :kram:

[QUOTE=DK SismoCats;1299904]

vil lede efter karma bitchen og bede hende stoppe :kram:[/QUOTE]
Hvis du ser hende, så kør hende over! :muhaha:
Jeg har fået papirer fra Island, så jeg burde kunne få et midlertidigt kørekort og så bliver mit kørekort konverteret til et dansk i stedet.
Men jeg skal have taget pasbilleder (dem jeg havde liggende, lå sjovt nok i pungen :argh:) og bestille tid på borgerservice.

Det er jeg sgu ked af at høre. Hvis jeg finder hende der karma bitchen så får hun et lag tæsk!

Jeg har været rundt hos de nærmeste naboer i dag og der er ingen der har haft ubudne gæster, andre end jeg.
Lidt skræmmende, især, fordi man slet ikke kan se min bil (og da overhoved ikke i mørke), hvis man kører forbi ude på vejen :s:surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1299924]Jeg har været rundt hos de nærmeste naboer i dag og der er ingen der har haft ubudne gæster, andre end jeg.
Lidt skræmmende, især, fordi man slet ikke kan se min bil (og da overhoved ikke i mørke), hvis man kører forbi ude på vejen :s:surrender1:[/QUOTE]

Sæt et kamera op (vildt kamera ) vi har lige købt et det koster ca 1000 kr. . Vi fik smadret vores post kasse så nu kan vi holde øje og hvis der skulle komme indbrud

Hvor er det træls ! Men … Erhm sådan lidt mor agtigt men - Hvordan i alverden kan du finde på at lade din taske ligge i bilen ? Uanset om du bor langt pokker i vold. Skumle mennesker findes desværre over alt.

Åh nej, Hrönn :kram: Det er jeg bare rigtig ked af at læse. Synes godt nok du har været ALT for meget igennem og jeg håber virkelig Karma-kællingen skrider videre og lader dig være i fred :hjerte:

Øv for dig!

Er der en bestemt grund til, hvorfor du lader sådan noget ligge i din bil om natten? :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;1299968]Øv for dig!

Er der en bestemt grund til, hvorfor du lader sådan noget ligge i din bil om natten? :)[/QUOTE]
Det har jeg altid gjort, da jeg ikke har brug for de ting der lå i tasken, inde i huset og hvis jeg engang imellem tog tasken med ind, glemte jeg at få den med, næste gang jeg kørte hjemmefra … og jeg har som regel ingen kontanter i pungen.
Man kan ikke se ind i bilen, uden at gå ind i min indkørsel, helt oppe ved huset, så jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at nogen ville bryde ind i bilen herhjemme … men så blev jeg (desværre) det klogere :frowning:
Når jeg parkerer ude i byen, tager jeg altid pungen med mig …

[QUOTE=ThildeL;1299968]Øv for dig!

Er der en bestemt grund til, hvorfor du lader sådan noget ligge i din bil om natten? :)[/QUOTE]

:slight_smile: Da jeg boede alene havde jeg også nærmest en lille lejlighed i min bil og den var ALDRIG låst :slight_smile:
Min ex og jeg havde i flere år da vi boede nord på haft nøglerne til at sidde i bilen om natten ligesom vi aldrig låste vores dør om natten :slight_smile: Vi har endda præsteret at tage ud af huset for at komme hjem næste dag for at opdage vi havde glemt at lukke terrassedøren :ups:
Med viden om hvor Hrönn bor ville jeg kunne have fundet på det også :slight_smile: Det er absolut ikke et sted der skriger “luk og lås alt hvad du har”

Det er da også det mest uheldige :confused:

[QUOTE=DK Sugieh;1299973]:slight_smile: Da jeg boede alene havde jeg også nærmest en lille lejlighed i min bil og den var ALDRIG låst :slight_smile:
Min ex og jeg havde i flere år da vi boede nord på haft nøglerne til at sidde i bilen om natten ligesom vi aldrig låste vores dør om natten :slight_smile: Vi har endda præsteret at tage ud af huset for at komme hjem næste dag for at opdage vi havde glemt at lukke terrassedøren :ups:
Med viden om hvor Hrönn bor ville jeg kunne have fundet på det også :slight_smile: Det er absolut ikke et sted der skriger “luk og lås alt hvad du har”[/QUOTE]

Ja Hrönn bor derude, hvor jeg er vokset op hos mine forældre, og det ER langt ude på landet. :wink:
Der er nok bare forskel på, hvor paranoid man er :stuck_out_tongue: Er selv vokset op med “Husk at lås!”-mentaliteten (selvom det var ude på landet), så nu er jeg selv blevet total paranoid hvad det angår hehe.
Her i Odense (uanset om da vi boede i centrum, eller i syd, som nu) har jeg det forkert og mærkeligt hvis jeg har noget “af værdi” ude i bilen om natten, og vi låser faktisk også hoveddøren når vi er hjemme OG går rundt og er vågne :tihi:

Det var derfor, jeg spurgte, da jeg tænkte at der måske var en grund (som Hrönn fortæller det med at hun ellers har glemt tasken osv. hjemme), da jeg slet ikke selv kan forestille mig den situation :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1299973]
Med viden om hvor Hrönn bor ville jeg kunne have fundet på det også :slight_smile: Det er absolut ikke et sted der skriger “luk og lås alt hvad du har”[/QUOTE]
Og min 10 år gamle bil udstråler heller ikke, at jeg ligger inde med værdier … men nogen har syntes det var umagen værd alligevel :frowning: