Nu med hund :)

Jeg har vidst slet ikke fået vist husets nyeste beboer frem, som flyttede ind for nogle måneder siden…
Hun hedder Mejse og er nu lidt over 5 måneder gammel:

:hjerte:

Åååååårh hun er nuttet! :hjerte:

Nurh hun ser dejlig ud :slight_smile:

Sikke nogen lodne ører!! Men hvor er hun nuser, er hun en aussie?

Mange tak skal I have…

Nej, hun er en sheltie :slight_smile:

Og så er hun blue merle :hjerte:

Jeg syntes nok at hun var noget lang snudet for en aussie. Hihihi!

Ja en rigtig smuksak af en Blue Merle :hjerte:
Stort til lykke og held og lykke med den lille Mejse - hun ser bare for skøn ud.
Mvh
Yvonne

Hvor er hun fin! Tillykke med hende! :hjerte:

Nej, en fin lille tortie hund. :slight_smile: Tillykke med hende. :flag:

Wow! Jeg er slet ikke misundelig! :fløjte:

Hun er bedårende:wehuu:

Årh hvor er hun dejlig. Tillykke med hende.

Jeg er selv i gang med at kigge på hund - det er bare en Aussie :slight_smile:

Tillykke, hvor er hun fin :inlove:

Tusind tak skal I have allesammen…
Jeg synes jo også selv at hun er rigtig dejlig, og det bliver bestemt ikke mindre med alderen :slight_smile:
Og så er det skønt, at hun fungerer så fint sammen med kattene - hun leger endda med Mynte af og til, så det kan ikke være bedre.

Julia, FY!
At kalde en fin lille sheltievuffe for en Aussie… Du skulle have vasket din mund med sæbe, skulle du! :wink:

Til lykke med hende Christina… jeg synes jo I har gjort et fantastisk køb :slight_smile:
Og selvfølgelig vil hun lege med kattene… det gør min Dise stadigvæk i en alder af 12 år…

Hvor er majse bare sød :hjerte:

[QUOTE=Ann K;926590]Julia, FY!
At kalde en fin lille sheltievuffe for en Aussie… Du skulle have vasket din mund med sæbe, skulle du! :wink:
[/QUOTE]

:høhø:

Husk kig på halen Julia…når du ser en blue merle vuf du ikke aner om er en sheltie eller en aussie…kig på halen :wink:
Lang = sheltie og meget kort/stumpet = Aussie :høhø:

[QUOTE=MoMo;926657]Husk kig på halen Julia…når du ser en blue merle vuf du ikke aner om er en sheltie eller en aussie…kig på halen :wink:
Lang = sheltie og meget kort/stumpet = Aussie :høhø:[/QUOTE]

Det er hermed noteret… og husket! Ellers kan jeg godt blive urolig for at Ann kommer efter mig med et stykke sæbe. :tihi:

Vimmer hvor er hun smækker-lækker! :smelter: