Nu med kamera igen

Endelig er jeg med kamera igen, efter flere uger uden. Gisp det har været hårdt. :tihi: - Så nu det er hjemme igen, Amidale er frisk og ny “baggrund” købt, så tænkte jeg det var tid for nye billeder. :slight_smile:
Så igen må i plages med mine billeder… Beklager. :slight_smile:

Gismo var simpelthen SÅ dygtig. Han kom selv og blev ret længe. Jeg var stolt! :thumbup:

Først lidt af Gismo:

Og så Amidale. Så dejligt hun er frisk igen. Og som altid, sprang hun selv op på sin lille plads. :inlove:

Og lige et af dem begge sammen. Ikke det bedste. Men måtte lige vise de også kunne ligge der sammen og dele rampelyset. :tihi:

WAUW nogle lækre billeder :wink:
Jeg er helt vild med den baggrund, hvor har du købt den???
Super skønne missetatte :wink:

Hvor er du dygtig, men det kan vel ikke være anderledes med den model :inlove:

åååååååårhhhhhh de skønne misser :wehuu:

Er “Dalemusen:hjerte:” kommet helt på toppen igen ??

Elsker simpelthen dine dejlige katte, og tro mig, vi skal nok få gjort alvor af nusse-besøg en dag :wehu:

Håber du kan li’ dine katte når de er blevet pelsløse af nusningen :stuck_out_tongue:

Kan forestille mig at det ikke har været nemt for dig at undvære kamera’et :S

[QUOTE=•~ Rikke ~•;557502]WAUW nogle lækre billeder :wink:
Jeg er helt vild med den baggrund, hvor har du købt den???
Super skønne missetatte :wink:
[/QUOTE]

Tusinde tak Rikke. :slight_smile:

I jysk. G Det er bare et mørklægningsgardin. :wink: De er på tilbud i denne uge. :smiley:

Takker. :slight_smile: Ja mine 2 dejlige modeller gør ikke arbejdet sværer i hvert fald. :smiley:

[QUOTE=Toes2;557509]åååååååårhhhhhh de skønne misser :wehuu:

Er “Dalemusen:hjerte:” kommet helt på toppen igen ??

Elsker simpelthen dine dejlige katte, og tro mig, vi skal nok få gjort alvor af nusse-besøg en dag :wehu:

Håber du kan li’ dine katte når de er blevet pelsløse af nusningen :stuck_out_tongue:

Kan forestille mig at det ikke har været nemt for dig at undvære kamera’et :S[/QUOTE]

Tusinde tak Pia. :slight_smile: Ja Amidale blev “erklaret” rask i Fredags. :smiley: Var helt underligt ikke at skulle til dyrlge i Mandags, det var første Mandag i 2-3 uger vi ikke skulle afsted. SKØNT!:smiley:

I skal være så velkommen. I skriver bare når i lyster. Jeg skal jo sjældent noget! :slight_smile:
Med eller uden pels er de dejlige. Se bare Musse. Hun er barberet 2 steder på halsen, på hvert forben og hele mavsen er skaldet. :tihi: Dog kan man ikke se det på billederne, men det er virkeligheden. :wink:

Nej det var hårdt at leve uden. Men ok, har jo haft Amidale som tog al in tid, så tænkte ikke så meget på det. Men dejligt at have det igen. :slight_smile:

Ihhh, nogle drønflotte billeder!!!
Det er du godt nok god til!!

[QUOTE=Kimilla;557527]Tusinde tak Pia. :slight_smile: Ja Amidale blev “erklaret” rask i Fredags. :smiley: Var helt underligt ikke at skulle til dyrlge i Mandags, det var første Mandag i 2-3 uger vi ikke skulle afsted. SKØNT!:smiley:

I skal være så velkommen. I skriver bare når i lyster. Jeg skal jo sjældent noget! :slight_smile:
Med eller uden pels er de dejlige. Se bare Musse. Hun er barberet 2 steder på halsen, på hvert forben og hele mavsen er skaldet. :tihi: Dog kan man ikke se det på billederne, men det er virkeligheden. :wink:

Nej det var hårdt at leve uden. Men ok, har jo haft Amidale som tog al in tid, så tænkte ikke så meget på det. Men dejligt at have det igen. :)[/QUOTE]

Årh hvor dejligt at Amidale er helt rask :wehu:

Det glæder mig rigtig meget på dine vegne.
Sikke også en omgang i måtte igennem :S Men det endte jo heldigvis godt :ok:

Meget flotte billeder af meget flotte katte. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;557462]Så igen må i plages med mine billeder… Beklager. :slight_smile:

[/QUOTE]

Det er simpelthen en af de bedste plager, man kan udsætte mig for :cool: :hjerte:

Det var godt at du fik dit kamera igen :thumbup:
Så kan vi nemlig se supergode foto af dine smukke misser.:slight_smile:
Godt at din Amidale er frisk igen.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Hold da helt op, hvor er du fantastisk med et kamera - wauwwww

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Og så har du jo nogle meget, meget smukke og fotogene modeller ved hånden, fantastiske billeder af dem.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[QUOTE=Sannela;557539]Ihhh, nogle drønflotte billeder!!!
Det er du godt nok god til!![/QUOTE]
Tusinde mange tak for de pæne ord. - Det varmer at læse. :slight_smile:

[QUOTE=Toes2;557570]Årh hvor dejligt at Amidale er helt rask :wehu:

Det glæder mig rigtig meget på dine vegne.
Sikke også en omgang i måtte igennem :S Men det endte jo heldigvis godt :ok:[/QUOTE]

Ja det er bare SÅ lækkert. Jeg har godt nok også været bekymret. Var godt nok en hård omgang, for os begge. Men mest Møsse!
Ja heldigvis endte det godt. Så det var lige hvad jeg ønskede!

Jeg og Katte-Misserne takker mange gange for de pæne ord. :slight_smile:

Takker Charlotte - Så skal jeg gerne finde nye og plage med, efter dagens billeder. :wink: :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;557630]Det var godt at du fik dit kamera igen :thumbup:
Så kan vi nemlig se supergode foto af dine smukke misser.:slight_smile:
Godt at din Amidale er frisk igen.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]
Ja det var dejligt at det kom tilbage - Dog fandt de ikke fejlen, det var ærgerligt - Men håber så ikke den kommer igen. S
Og tusinde tak for de pæne ord om billederne, og om Amidale. :slight_smile:

[QUOTE=Eva;557651]Hold da helt op, hvor er du fantastisk med et kamera - wauwwww

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Og så har du jo nogle meget, meget smukke og fotogene modeller ved hånden, fantastiske billeder af dem.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/QUOTE]

Tusinde mange tak for roserne og de varme ord Eva. :slight_smile:
Ja modellerne er bestemt ikke at klage over! :inlove:
Tak! :smiley:

Sikke nogle skønne billeder - men farvoriten er altså tortietøsen, sikke da et look :inlove:

MVH
Gitte

[QUOTE=Kimilla;557521]Tusinde tak Rikke. :slight_smile:

I jysk. G Det er bare et mørklægningsgardin. :wink: De er på tilbud i denne uge. :D[/QUOTE]

:tihi: Det var da en super god idé :wink:
Hvordan har du det så hængende???

[QUOTE=GitteS;557701]Sikke nogle skønne billeder - men farvoriten er altså tortietøsen, sikke da et look :inlove:

MVH
Gitte[/QUOTE]
Tusinde tak for roserne Gitte. :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;557706]:tihi: Det var da en super god idé :wink:
Hvordan har du det så hængende???
[/QUOTE]

Jeg smider det over mit baggrunds stativ. Og så med de to klemmer i toppen, så smutter det ingen steder. - MEN, jeg har allerede erfaret at der meget nemt og hurtigt kommer mærker/folder i, så ved ikke hvor smart den faktisk lige er…

[QUOTE=Kimilla;557709]Tusinde tak for roserne Gitte. :slight_smile:

Jeg smider det over mit baggrunds stativ. Og så med de to klemmer i toppen, så smutter det ingen steder. - MEN, jeg har allerede erfaret at der meget nemt og hurtigt kommer mærker/folder i, så ved ikke hvor smart den faktisk lige er…[/QUOTE]

Nååå ja du siger faktisk noget… Det er jo kedeligt med folder i mørklægningsgardiner, for de kan aldrig rettes ud igen :frowning:

Nej det er lige det - Så det er lidt ærgerligt - Men systemet og ud over folderne så er kvaliteten god til det.

Ja det ville være rart at have lidt forskellige farver som baggrund :wink:
Jeg har kun et sted, hvor der er lidt bar væg og det er jo samme farve hver gang :wink: